Radisson Royal Moscow

Antoine
Antoine
Net 2 nachten in Radisson Royal gezeten en het was echt fantastisch.
Als Gold ( of meer) member van Club Carlson kun je in een aantal hotels 2 voor 1 en 4 voor 2 boeken. Dit ging helaas niet voor het voormalige Ukraina hotel. Ik heb de manager via LinkedIn gevraagd wat hij kon doen en er subtiel ook bij verteld dat ik mijn huwelijksverjaardag kwam vieren. Hij heeft met 20%korting voorgesteld op alle type kamers en suites en gegarandeerd upgrade naar hogere kamer. Ik heb Delux room geboekt en executive room gekregen.
Dit geeft je toegang tot executive floor met eigen checkin en eigen lounge/restaurant.
De hebben daar 2 keer gegeten en het was echt lekker. Ze hebben een kleine maar lekker a la carte kaart waar je uit mag kiezen.
Omdat ik Concierge ben, was ook ontbijt inbegrepen. Dit is één van de meeste uitgebreide buffets die ik al had gezien. Inclusief champagne en caviar.
Bij de checkin hebben we tickets gekregen voor een boottocht.
In de kamer stond een fles cava fris en wat hapjes met een brief van de manager.
Ook de welness met 50m! Bad en sauna was echt leuk.
Een aanrader als je een echt palace gevoel wil.
Ik betaalde 129 eur per nacht.

Berichten

  • daruda
    daruda
    Een manager via linkedin contacteren voor een overnachting op hotel gaat toch al wat ver niet? :p
  • Jelle
    Jelle

    @daruda said:
    Een manager via linkedin contacteren voor een overnachting op hotel gaat toch al wat ver niet? :p

    Niet als het lukt ;)

  • kristof
    kristof
    129€/n!!! That's a steal my friend!!
  • Antoine
    Antoine
    De roebel staat echt laag. Dat helpt ook wel :-). Ik zou morgen opnieuw boeken als ik in die richting ga.
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!