Back to back club carlson match = dead

Emmy
Emmy

bij aanvraag van hernieuwing club carlson status match niet gekregen.

Ze doen het enkel nog eenmalig.

Iemand wel nog succes gehad toevallig?

:( huilt :(

Berichten

  • Darrow
    Darrow
    edited januari 2016
    Je kan ook nog aandelen kopen.. +- €600 dacht ik met de huidige koers.
  • kristof
    kristof
    Voor diegenen die geprofiteerd hebben van de vrijgevigheid van Hilton kan je nog altijd status matchen. Hilton diamond geeft je club carlson gold als je het lief vraagt
  • Emmy
    Emmy

    ik zal het zelf nog eens proberen via HH diamond (was mijn zus haar account die geweigerd werd voor match)

  • Jeroen
    Jeroen

    Wait what? Volgende maand vervalt mijn status :( Ber er maar 4 nachten verbleven dit jaar, maar toch.

  • Emmy
    Emmy

    volgende maand die van de zus ook. Match gevraagd. --> vandaag geweigerd 'we only status match once'

    Bij je aanvraag dus best heel erg vriendelijk zijn en niet zeggen dat je het ooit al gedaan hebt. Laat gewoon uitschijnen dat het de eerste keer is. Wie weet.....

  • Glenn
    Glenn
    edited januari 2016

    @Darrow said:
    Je kan ook nog aandelen kopen.. +- €600 dacht ik met de huidige koers.

    Ik dacht dat je minimaal 200 aandelen moest kopen aan een huidige koers van 27,70 euro per aandeel ==> 5540 euro...

  • Darrow
    Darrow
    null

    Da's 27,70 SEK, Zweedse Kroon. Geen €3 per aandeel dus.

    Ik zou pas statusmatchen nadat status verlopen is, kans lijkt me dan groter. Ook voor diegene die nu gold zijn maar de status verloopt; 2-4-1 rates kan je nu al boeken en blijven ook als silver of red geldig :-)

    Zo heb je toch nog een gold voordeel dat jaar.
  • Emmy
    Emmy

    Op de pagina met info staat:

    http://www.rezidor.com/phoenix.zhtml?c=205430&p=irol-sharebenefits

    "To maintain status you need to requalify"??? Ben je maar één jaar gold misschien als shareholder?

  • RSA12
    RSA12

    Mijn status loopt ook bijna af, maar € 600,- is wel flink veel voor een status. Bij Accor was je voor 40-50 euro klaar met aandelen. Het nu alvast boeken van 2-4-1 rates is een goede tip!

  • Darrow
    Darrow
    null

    €600 is veel geld maar bezie het als "lifetime" gold.
  • claenen
    claenen
    Bij check-in moet je je CC Gold/Diamond kaart laten zien. Dus geen gold geen 241/442.
  • Chris
    Chris

    Damn, mijn verloopt ook volgende maand. punten opmaken, nieuwe account maken?

  • wimbor
    wimbor

    Ik denk wel niet dat het 'for life' is:

    To maintain **Elite status, members **must re-qualify annually per programme rules. - See more at: http://www.rezidor.com/phoenix.zhtml?c=205430&p=irol-sharebenefits#sthash.rVDorMM3.dpuf

  • Darrow
    Darrow

    Ja klopt, niet gezien. De moeite niet dus :smile:

  • Emmy
    Emmy

    update: vriendelijk match gevraagd via HH diamond. en gekregen! Nu opniuew CC gold op ander accountnummer.

    Had twee accounts (omdat er bij de registratie in 2012 ergens een keer iets foutgelopen was).

    Ik had een vermoeden dat deze account nog nooit gematched werd. Blijkt dus te kloppen.

    Aan iedereen dus de boodschap om het zeker te proberen. Wie niet waagt..........
    Ze matchen nog maar niet meer back to back.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!