[Hotel Review] Radisson Blu Spa

Christophe
Christophe

Via de winter deals promotie van club carlson boekte ik een kamer met een kingsize bed in het Radisson Blu te Spa voor 81 euro. Het hotel ligt pal in het centrum van Spa, met winkels en restaurants op wandelafstand en gratis parking voor de deur. De blikvanger van dit hotel is de kabellift die je naar boven brengt tot aan de 'Thermes de Spa'. Je kan dus in je badjas vanuit het hotel rechtstreeks naar de thermen, er is een aparte lift voor hotelgasten. In het hotel is er op de bovenste verdieping ook een kleine welness maar behalve een sauna en drie fitness toestellen staat er niet zo veel. Aan de receptie kan je trouwens tickets voor de thermen kopen met 6 euro korting per persoon.

Onze kamer was voorzien van alle comfort en had een kleine badkamer. Er was ook een kleine zithoek en een mini balkon met uitzicht op het marktplein. Klein minpuntje is wel het gebrek aan goeie kussens, wat de nachtrust niet ten goede komt. Gewoonlijk wacht er bij Radisson een flesje wijn en/of water op je in de kamer. Dit was men vergeten, in de hoofdstad van het minerale water kon er dus geen flesje spa reine af... Gelukkig kon ik via de gratis wifi de 'one touch' app downloaden, waarmee je online de 'guest service' en club carlson kan contacteren. Zo kon ik via de app een late check out vragen en reserveren in het restaurant 'les saisons de spa'. Voor een hotelrestaurant was dit trouwens best lekker, en betaalbaar. Voor het vergeten welkomstgeschenk ontving ik later een kleine compensatie in de vorm van golden points. Goeie service dus, ook aan de receptie waar men moeite deed om je in het nederlands te helpen. Het ontbijt was prima, zoals gewoonlijk bij Radisson. Enkel een stukje spek miste ik wel.

Al bij al geen speciaal hotel, tenzij je komt voor de welness. Dan is het hotel ideaal gelegen. Wij maakten er geen gebruik van omdat de thermen toch een beetje verouderd lijken ten opzichte van moderne complexen in Nederland of Duitsland.

Berichten

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!