Brussels Airport Lounge passes te koop (geldig tot 29/08/2026)

ExtraMile
ExtraMile

Beste allen,

Ik heb 4 Brussels Airport lounge passes te koop.

Ik had deze aangekocht omdat we met een groep van 6 vanuit de B terminal een intercontinentale vlucht gingen nemen.

Ikzelf ben SEN, mijn partner kon sowieso mee binnen, maar onze 4 (volwassen) kinderen zouden normaal gezien niet mee binnen mogen.

Ik had het tijdens een eerdere zakenreis gevraagd aan de balie van The View en daar zeiden ze omdat het een Brussels Airport lounge is en geen Brussels Airlines lounge, de kinderen niet gingen toegelaten worden, bij Brussels Airlines The Loft zijn ze iets flexibeler zeiden ze en hadden me aangeraden om de passes online aan te kopen, i.e. goedkoper.

Je raadt het al ... enkele weken geleden komen we met ons zessen aan bij The View, en daar zei de baliemedewerkster, oh, ga maar binnen hoor 🙃.

Dus nu heb ik 156 Euro betaald voor 4 ongebruikte passes, ze zijn nog 11 maanden geldig.

Mogen weg aan 30 Euro / stuk indien per stuk gekocht of 100 Euro indien iemand ze ineens alle 4 koopt .

Je kan me bereiken op infiniti@telenet.be

• flrvt
    flrvt
    edited 31 oktober

Hoi ExtraMile,

Je hebt precies wel chance gehad. Kinderen, neefjes, nichtjes, achterkleinkinderen of buurjongetjes.. Iedereen boven de 2 jaar telt normaal gezien gewoon als volwaardige passagier. Heel vreemd dus dat ze jouw kinderen gewoon gratis toelaten, volwassenen nota bene!

Ik weet dat ze voor kleine kinderen wel uitzonderingen maken. Maar voor volwassenen da's wel straf, goed gedaan!

Tenslotte, kan je dit best even delen op onze Discord. Ons forum is niet meer zo actief.

• ExtraMile
    ExtraMile

*** verkocht ***

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!