AMEX platinum referral gezocht

JzTz
JzTz

Hi

Heeft er iemand van de huidige 60k bonuspunten bij AMEX platinum een referral linkje voor mij?

Alvast bedankt!

Pieter

• kristof
    kristof

Ik ben niet zeker maar ik veronderstel dat je de mijlen die je aan het verzamelen bent met je Brussels Airlines Premium Amex niet zal verliezen als je daarnaast nog een Amex Platinum erbij neemt. De vraag is natuurlijk of het interessant is om 2 Amex kaarten te hebben aangezien ze in België nog altijd niet de mest gangbare kaarten zijn.

Daar komt dan ook de kost voor 2 kaarten bij. Anderzijds is het ieders eigen keuze natuurlijk en kan je gewoon je Brussels Airlines Amex behouden enkel en alleen om de mijlen niet te laten vervallen terwijl je de Amex Platinum dan gebruikt om punten mee te verzamelen.

• Laurenzdolly
    Laurenzdolly

Ik heb vlug even de kleine lettertjes bekeken.

Je kan enkel beroep doen op deze deals als je geen Amex hebt gehad in de voorbije 12 maand. Daarnaast moet je 3000 Euro spenderen in de eerste 3 maand om beroep te kunnen doen op de bonus van 60.000 punten.

De actie loopt dacht ik nog tot 24/08. even de rekeningsom maken :)

Thanks voor de reacties!

• kristof
    kristof

Voila, de kleine lettertjes geven wederom het antwoord :)

• flrvt
    flrvt

Voor Amex referral codes verwijzen we nu door naar onze eigen blogpost.

Hier vind je steeds de meest recente American Express promoties:

Dit topic blijft gesloten.

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!