Bargains en awards

BenM
BenM
edited oktober 2022 in Algemene discussies

Beste,

ik sta op het punt een mileage bargain te boeken. Nu vroeg ik mij af of ik daar ook award Miles op verdien. Ik heb nog maar een paar awards nodig om mijn status te verkrijgen…

zijn er trouwens nog andere tips om extra award/status Miles te verdienen?

Berichten

  • kristof
    kristof

    Kun je misschien verduidelijken welke mileage bargain je wil boeken? Dan kunnen we beter beoordelen of je daar ook mijlen voor krijgt....

  • unusualtravelblog
    unusualtravelblog
    edited oktober 2022

    Als je met Mileage Bargain de meilenschnaeppchen bedoelt van Miles&More (https://www.meilenschnaeppchen.de/?lang=en) dan nee, een award boeking geeft je geen status noch award mijlen.

    Momenteel heeft Miles&More een promotie waar je je voor kan inschrijven voor wat extra statusmijlen. Check hiervoor de app, daar zie je een icoontje "Status Boost". Hier staan gepersonaliseerde tasks die je statusmijlen verdienen. Bij mij is dit bijvoorbeeld: "Fly 2 times: 500 status miles for each flight." gevolgd door "Fly 4 times: 750 status miles extra for each flight."

    Wil je wat extra awardmijlen verdienen, dan raad ik je de Miles&More Brussels Airlines Amex aan als je die nog niet hebt. Ik heb zelf een blogpost met hier wat info over mocht je geintereseerd zijn, maar ik vermoed dat je reeds een Amex hebt.

    https://unusualtravelblog.com/2022/10/08/welcome-bonus-with-brussels-airlines-american-express-card/#more-1646

  • Pievan0719
    Pievan0719

    Beste forumleden,

    AMEX heeft een uitzonderlijke bonus lopen momenteel (tot 15 november dus héél kort) voor nieuwe referrals. Ik kan jullie een persoonlijke link bezorgen waardoor we samen extra punten krijgen. PLATINUM kaart krijgt uiteraard de hoogste reward.

    Persoonlijke referral-link: https://my-amex.be/nl-be/kaarten/aanvraag/t/FNUQUMUY

  • thom
    thom

    Heeft iemand recent nog award space gezocht via AlaskaAirlines?

    Richting Azie vind ik enkel zeer dure Singapore Business @ 220K pp. Precies niets te vinden voor Fin, Jal, BA....

    thx for the input!

  • anjar
    anjar

    Ik probeer al een tijdje een zicht te krijgen op hoe best een Miles and more bargain te boeken. Zelfs vandaag op de eerste dag van de maand met gloednieuwe bargains lukt het me niet op een aanbieding te vinden die ik echt kan boeken. Als testcase probeer ik bv een vlucht Bru-Sfo te boeken in business Class ergens tussen 15/6 en 31/7. Deze vlucht zou volgens de bargains aan de voorwaarden moeten voldoen, maar ik vind nergens via de app op via de website een min of meer gebruiksvriendelijk manier om te checken welke dagen er beschikbaar zijn. Heeft iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt

  • kristof
    kristof
    edited maart 2023

    Ik vrees dat er weinig gebruiksvriendelijke oplossingen zijn. Zover ik weet moet je gewoon de lijst (van data) afgaan en hopen dat er nog availability is. Die meilenschnäppchen zijn mooi in theorie, maar ze in praktijk omzetten is meestal moeilijker dan de nodige mijlen te verzamelen. Om maar te zwijgen van de taksen.....

    Misschien ook de moeite om de vraag op de discord channel te stellen.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!