geen vluchtaward meer boeken vanuit BRU??

WILLYT
WILLYT

op de site van M&M lukt het niet meer om luchthaven BRU in te brengen bij boeken vluchtwaward??

Berichten

  • kristof
    kristof

    Ik zag gisteren net hetzelfde op de app. Beetje raar en hopelijk gewoon een technische fout.

  • MichelK
    MichelK

    Zelf ook al enige tijd voor, minstens al +-2 weken

  • daruda
    daruda

    Zoek voor DUS of FRA momenteel.

    Daarna bij het flight availability scherm klik je vanboven op modify search.

    Dan heb je BRU terug als mogelijkheid

  • daruda
    daruda

    Lijkt jullie SYD BRU business one way ANA voor 97.000 miles met €75 taxen een goede deal?

    Ik was ook eens aan het kijken ivm de miles deals. Bvb BRU JFK Return Business is nu mogelijk voor 55.000 miles, maar wel nog €600 taxen erbij..

  • kristof
    kristof

    Die SYD-BRU met ANA lijkt me een goeie deal. Zeker als je hun laatste versie business class hebt.

    Is die 55.000 mijlen retour BRU-JFK met een meilenschnäppchen? Die 600 euro blijft veel teveel al je het mij vraagt. Voor een vlucht in First zou ik dat er nog voor over hebben maar voor business is dat net iets teveel van het goede (althans voor mij persoonlijk)

  • michelvst
    michelvst

    SYD HND BRU is zeker een goeie deal voor dat budget, probeer te kijken om de nieuwe cabin te hebben, die Business Studios is een topcabine. Wellicht het moeilijkste deel zal nog zijn om Australië binnen te geraken ;)

  • daruda
    daruda

    Ja ik heb nu ook een qatar business bru akl geboekt voor september.

    Moest, miles gingen vervallen.

    Maar vrees dat NZ nog niet open gaat zijn, dus zal verplaatsen blijven.


    Hoe check je of vlucht de business studio's heeft?

  • kristof
    kristof

    Ondertussen is de bug weg gewerkt blijkbaar, want gisteren kon ik zonder problemen ter award availability vanuit Brussel opzoeken. De opnieuw opgestarte vluchten van Thai Airways van Brussel Naar Bangkok stonden reeds mee in het systeem :)

  • daruda
    daruda

    Ik ben aan het zoeken voor akl bru of syd bru of mel bru.

    Voor 1p business loopt het vlot, maar vanaf ik 2p kies blijft hij eeuwig draaien.

    Iemand zelfde probleem en oplossing?

    Manier om te weten te komen of er meer dan één zitje beschikbaar is?

  • kristof
    kristof

    Momenteel kan ik zelfs niet op de app gaan als gevolg van een "technical error" dus kan zelf niet checken maar lijkt me vreemd dat hij vast loopt eens je 2p kiest.

    Misschien eens bellen naar de call center en vragen of zij availability zien voor 2 pax.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!