Miles & More 250.000 award miles voor 5900 Euro - ASM A small world

ExtraMile
ExtraMile

Hebben jullie die promo al beken om 250K award miles te scoren als je lid wordt van een (vreemde?) lifestyle club 'a small world'?

Het lidmaatschap is 5900 Euro per jaar, erg veel en waarschijnlijk ga je de 'voordelen' toch niet echt gebuiken en ik zou er niet van schrikken mocht je voor hun 'dinners/parties', naast de reiskosten, ook nog eens toegangskosten zou moeten betalen.

Enkel de 250000 mijlen lijken wel een koopje voor 5900 Euro.
Ik heb even een schatting gemaakt, als ik 6000 Euro aan vluchten spendeer haal ik daar in het beste geval 40000 award mijlen uit.

Het enige grote verschil is dat die echt verdiende mijlen betaald worden door de firma. Zelf eventjes 5900 Euro ophoesten voor 250k mijlen is niet om licht over te gaan. Ik verbrand wel regelmatig mijlen, maar meestal met 4 (gezin), dus ze gaan er snel door en dan meestal nog in economy.

Met 250k mijlen zou ik nog steeds niet 4x in business kunnen gaan. Ik weet het niet.
Wat denken jullie?
















Berichten

  • kristof
    kristof

    Met 6.000 euro kan je echt wel meer dan 40.000 award mijlen verkrijgen. Al is het maar door ze gewoon te kopen bij de luchtvaartmaatschappijen.
    Maar ook met tickets. Voorbeeld: mijn vrouw vliegt de komende dagen JNB-ZRH-BRU-ZRH-JNB met Swiss in economy. Ticket was 1.750 euro (late boeking door het bedrijf) en klasse is B en Y, dewelke 1,5x de mijlen geeft. Resultaat: 18.000 status mijlen. Met een budget van 6.000 kan je dus 4 keer zo'n vlucht boeken, en nog geld over hebben. En ik ben een leek in zulke zaken, dus ben er zeker van dat er hier kenners zijn die je nog veel betere opties kunnen geven.

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Thx Kristof,dat klopt inderdaad. Probleem is dat ik vooral binnen Europa vlieg, dan gaat het veel minder vooruit. Flex tickets aan een gemiddelde van 500 Euro is het beste dat ik eruit krijg. Wel interessante tip voor een status run als het krap wordt! Bedankt

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Het maakt niet uit hoeveel het je zou kosten om 250k Miles te verdienen.

    Wat telt is welke kosten je niet zou maken door je 250k Miles in te zetten.

  • mgo72
    mgo72

    @kristof uw 4 keer kost 7000 euro ?

    72.000 award en statusmijlen tov 250.000

    Het is idd wat je ermee doet dat je moet verrekenen met je aankoopprijs.

    Heb ooit eens en'en founderscard genomen voor 395 Usd met 2500 Usd credit bij MailChimp dat ik intensief gebruik voor mijn bedrijf. Das dus een koopje voor Hilton Gold en nog vele andere voordelen ?? helaas is dat voordeel weg. ( PS. heb bij founderscard referral als iemand dat zou willen hebben )

  • Christophe
    Christophe

    Voor 250000 kan je met de mijlenpromoties toch bijna 5 vluchten in business maken naar een verre bestemming. Lijkt me dan weer wel de moeite.

  • Frosch
    Frosch

    @Christophe said:
    Voor 250000 kan je met de mijlenpromoties toch bijna 5 vluchten in business maken naar een verre bestemming. Lijkt me dan weer wel de moeite.

    Afhankelijk van de bestemming en de respectievelijke taksen.

  • Chris
    Chris

    Voor 5900 euro kan je ook gewoon tickets kopen. Bv Air China heeft bijna elke 2 maanden aanbieding uit Frankfurt voor 1250 euro business klasse naar vele bestemmingen in Azie. Dus * 4 is dat 5000 en bij A3 krijg je dan voldoende mijlen voor iets leuks nog weer.....

    Ik zou het NOOIT kopen OF je moet toevallig een snapchen kunnen boeken die je nodig hebt.

  • SanderD
    SanderD

    Heb deze deal ook bekeken en deel een beetje de mening van anderen.. de extra voordelen gaat bijna niemand intensief gebruiken. De Miles daarentegen.. hangt ervan af wat je wil doen.. bij een beetje puzzelen kan je heel veel doen met 250.000 Miles. Mijn persoonlijke opinie. Ik zou dat durven doen mocht ik hier 5000 euro op overschot liggen hebben. Anders gerekend: als je met 4 op,reis gaat en je boekt economy vluchten vb naar USA ben je al snel aardig wat geld kwijt. Met de mijlen kan je dit extreem gaan optimaliseren, en er meerdere reizen mee maken met 4...

  • Christophe
    Christophe

    De nieuwe promotie tot 02/2020 is 700 euro goedkoper. Voor 250.000 (en nog enkele miles die ik nog heb staan) kan ik via de mijlenpromoties (vind ik altijd wel iets voor m'n tripjes naar de US) toch 2 keer heen en terug in business en een tripje met lufthansa first maken. Exclusief taksen natuurlijk maar overweeg toch om me lid te maken.

  • ExtraMile
    ExtraMile
    edited januari 2020

    Heb de mail nu ook gehad. De mijlen incasseren kan lucratief zijn, de organisatie daarentegen lijkt toch wat op een scam https://www.ripoffreport.com/reports/specific_search/asmallworld https://www.sitejabber.com/reviews/asmallworld.net

  • Christophe
    Christophe

    De scam zit erin dat het netwerk op zich niet veel voorstelt. Niet dat me dat ook interesseert. En dat mensen elk jaar automatisch gecrediteerd worden als ze hun lidmaatschap niet tijdig opzeggen. Maar dat geldt zowat voor elk online lidmaatschap (is me ook al overkomen op tinder lol)

  • Christophe
    Christophe

    Heeft er iemand ervaring met zulke sites? Kan ik dat bv via paypal op voorhand blokkeren zodat ze niet elk jaar automatisch 5200 euro van je cc afhouden?

  • mgo72
    mgo72

    Als je Revolut hebt, kan je dat via een eenmalige virtuele kaart doen. Na 1 gebruik wordt die vernietigd. Weet niet of dit in de gratis variant zit.

  • Christophe
    Christophe

    Ja maar die uitgave zou me met m'n amex boven de 20.000 brengen, dus dat brengt 10000 bonusmiles op plus 7800 awardmiles van de aankoop. Heb ook eens de kleine lettertjes gelezen, en het abo wordt inderdaad automatisch vernieuwd. Gewoon op tijd opzeggen is dus de boodschap.

  • mgo72
    mgo72

    Zou direct na uw miles opzeggen. Mail bijhouden en dan claimen bij Amex.


    Als je kan overschrijven, dan misschien via plastiq.com? Weet wel niet of plastiq dat zal aanvaarden. Indien interesse heb ik referral voor je.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!