Korting brussels airlines?

batusai
batusai

Is er soms een promocode beschikbaar, moet vlucht boeken naar Montreal. Dit met brussels airlines.

had in het verleden een ambassador code verkregen met 15% korting. Is er op vandaag nog zo een code beschikbaar of wie kan me helpen?


alvast bedankt

Berichten

  • kristof
    kristof

    Die codes komen meestal van personeel bij Brussel Airlines dus als je er iemand kent kan je daar ook misschien even vragen.

  • Airbuske
    Airbuske

    Ik kan je zoveel codes sturen als je wilt.

    Stuur me gewoon jouw e-mailadres in een privéberichtje ;)

  • mgo72
    mgo72

    Ik ken ook iemand bij SN.

    Heeft personeelslid daar voordeel bij of ben ik gewoon tot last van die persoon?

  • Airbuske
    Airbuske

    Je bent zeker geen last en veel voordeel hebben we daar niet bij tenzij bij de top 3 bent. Dan kan het zijn dat je een paar tickets krijgt op Europa. Dus de meeste mensen hebben er geen voordeel bij 🙂

  • Jelle
    Jelle

    is dat niet 15 % op de prijs zonder taxen?

  • Airbuske
    Airbuske

    Dat klopt, 15 % op de prijs en niet de taksen. Ook nog geldig op Check & Go.

    Afhankelijk van het tarief en het aantal persoon is de korting soms aanzienlijk.

  • Jelle
    Jelle

    je mag er altijd enkele sturen dan in PM hoor :) Thanks!

  • Darrow
    Darrow

    Naar mij moogt ge er ook gerust sturen als ge er teveel hebt 😄 Merci alvast 😘

  • Airbuske
    Airbuske

    Stuur jullie e-mailadres via PM aub samen met het aantal codes dat jullie willen ☺️

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!