Upgrades ... myth or fact?

2»

Berichten

  • Frosch
    Frosch

    Ik zou eens met Lufthansa bellen? Dat is uiteindelijk de 'moeder'. Zou je beklag eens doen over het gebrek aan hulp.
    Misschien ook op flyertalk eens een ballonnetje opgooien bij de social media diensten.

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Eergisteren onverwacht aan de gate ge-upgrade naar First (van Business P) op Swiss DXB-ZRH. Swiss steekt er toch bovenuit qua klantenservice. Niet door deze upgrade, maar altijd persoonlijke begroeting aan boord, vaak award space etc. Enfin mocht ook wel eens, was al mijn 48ste (!) *A vlucht dit jaar. Kwam goed uit, want dat is een heel vervelende vlucht qua timing. 01:50 opstijgen en is maar 6h30 vliegen. Dus snel in slaap proberen te vallen na overheerlijk drank en spijs is key.

  • Fredfanfare
    Fredfanfare

    Ik heb dit jaar een keer of 9 met United gevlogen (naar US & terug) en ben ondertussen Platinum geworden. Ik heb nog nooit een gratis upgrade gekregen van United op de internationale vluchten, wel een paar keer op een binnenvlucht.

    Ik boek altijd economy premium bij United en als ik voel dat ik echt wil business vliegen, gebruik ik mijn miles om dat te doen en dat lukt in 80% van de pogingen om te upgraden, zelfs met een lagere status.

  • ExtraMile
    ExtraMile

    ik heb het gevoel dat het hele complimentary upgrade verhaal eerder iets is dat in de US (domestic) meer gebruikelijk is dan in de EU.

  • Airbuske
    Airbuske

    Ik werk voor Brussels Airlines en ik kan bevestigen dat wij enkel operationele upgrades doen. Op elk moment kunnen we zien of je HON/SEN/ FTL of Star GOLD bent..

    Laat eens weten wanneer je nog eens met Brussels Airlines vliegt en ik zie wat ik kan doen ;)

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Thx voor de clarificatie Airbuske. Spijtig dat hier complimentary upgrades niet echt bestaan.

    Ondertussen heb ik nog eens met Brussels Airlines contact geahd via Twitter en na een paar dagen heen en weer getwitter zou het probleem met mijn status herkenning by Brussels Airline sopgelost moeten zijn. Ben eens curieus! Eerst nog een Int'l Swiss flight en dan 2e helft oktober alleen nog maar Brussels Airlines intra-eu flights gepland.


  • Itachimaru
    Itachimaru

    Is toch vooral iets waar je naar moet vragen. Onlangs CPH naar ORD gevolgen en aan de balie gevraagd naar een upgrade naar sas plus en zonder boe of bah gekregen. Ik ben wel *A gold.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!