Meilen Schnäppchen: promo's niet te vinden

vincentjanv
vincentjanv

Hoi hoi,

wanneer ik een promo probeer te boeken die op de meilen schnäpchen -site vermeld staat, dan zie ik alleen maar resultaten voor de volle pot aan mijlen. Ik ben 100% zeker dat de reisdata kloppen zoals vermeldt in de promo. Zie ik iets over het hoofd? Ik keek specifiek naar businness class want de promo was net hiervoor bedoeld.

Berichten

  • VDW
    VDW

    Ik heb voorlopig slechts 1 keer business class ( 1 keer überhaupt )geboekt met Miles & More en was toen ook op zoek naar de meilenschnäppchen in BC, het is me toen opgevallen dat deze na de bekendmaking van de nieuwe meilenschnäppchen snel ingevuld raken en dat je sowieso in de vooropgestelde tijdsspanne ook nog eens gelimiteerd bent.

    Het is een beetje zoeken tot je op iets stoot dat jou aanspreekt en waar je voordeel mee kan doen.

  • Philippe
    Philippe

    Hey,

    Zelfde probleem hier. Ben al paar dagen aan het proberen de business class deal naar San Francisco te boeken aan 55K miles maar krijg enkel Economy Flex opties voorgeschoteld aan 60K. Verkopen die deals echt zo snel uit, los van de data?

    Iemand een tip om makkelijk data te vinden waar de deal wel nog op actief is?

    Bedankt!

  • Christophe
    Christophe

    Soms verschijnen er nieuwe deals of data na een tijdje. De keuzes zijn beperkt. Maar sf of la is meestal vlot te boeken.

  • Philippe
    Philippe

    Mja, ook bij LA slaag ik er niet in de 55M deals op te roepen. Is it just me of ook voor andere niet te boeken?

  • Frosch
    Frosch

    Er is geen "recht" om binnen de periode die mileage bargains te boeken, hangt uiteraard zoals steeds allemaal af van de availability. Dagelijks blijven checken is de boodschap.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!