Antarctica cruise

kristof
kristof

Heeft er iemand van jullie ervaring mee? Of toevallig iemand die je kent en hier ervarign mee heeft?

Ik zou graag Antarctica bezoeken en een cruise is momenteel de makkelijkste manier. Maar het aanbod is wel degelijk zeer groot en terwijl ik wel wat ervarign heb met cruises is dit toch net iets anders.


Thanks voor de tips, info,....

Berichten

  • Leo
    Leo

    Hangt er van af wat het mag kosten. Als je last minute kan zijn er vanaf november interessante deals te boeken op de grote rederijen Celebrity, Cunatd, Princess, Holland America, etc. Zijn meestal 14-daagse sailings die ronde Kaap gaan met een Antarctica teaser. Wil je écht aan land gaan dan is een expeditiecruise aangewezen, denk aan Ponant en Silversea, maar reserveer daarvoor een heel flink budget! Hurtigruten heeft 1 schip waarmee zij Arctic circle cruises doen, maar weet niet of dit ook zuid betreft.

    Als ik mij goed herinner ben jij piloot, dan zijn er soms ook wel interessante interline tarieven te vinden.

  • kristof
    kristof

    Thanks voor de info. Het zal altijd wel een flink budget zijn dat je opzij moet zetten voor deze cruises helaas. Daarom de vraag of er dus ook andere manieren zijn om een soort van "deal" te vinden. Goed om te weten dat er in November toch nog deals uit de bus komen, heb het eerlijk gezegd zelf zelden in de gaten gehouden.

    Vliegend personeel heeft inderdaad leuke interline tarieven echter ben ik daarmee bijna 10 jaar geleden gestopt om een andere carriere in te slaan.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!