Omdat SN Brussels het niet wil zeggen stel ik de vraag hier: weet iemand hoe je 4 maanden na boeking kan bewijzen dat je je loopsnummer heb ingevuld bij een boeking via cartrawler ?
Hieronder het relaas met de helpdesks van SN Brussels. In april 2018 zie ik dat je bij boeking via cartrawler 100keer meer loops krijgt dan gebruikelijk bij luchthaventransport. Ik boek 1 transport en zie dan in een tussenscherm dat enkel het normaal aantal loops wordt toegekend. Ik neem onmiddellijk via messenger contact op met SN Brussels of de aanbieding wel correct was. Reactie blijft uit en ik boek een nieuw transport aan de aantrekkelijk aanbieding. Herhaaldelijk neem ik contact op via messenger, maar nooit krijg ik een ernstig antwoord. Ik moet herhaaldelijk boekingsbewijzen (nooit wordt naar bewijs gevraagd dat ik mijn loopsnummer heb gebruikt) opsturen, er zal opnieuw contact opgenomen worden met de loops afdeling, stakingen.....uiteindelijk wordt er niet meer gereageerd op mijn messengerberichten..In augustus neem ik vervolgens via e mail contact op met de loopsafdeling.
Tot mijn verbazing beweerde SN Brussels dat er geen loops werden gegeven voor luchthaventransport en ik me tot Miles and More moest melden. Met printscreens van de jumpseat site bewees ik het tegendeel. Vervolgens beweren ze mijn boeking niet terug te vinden. Ik moet ik bewijzen dat ik mijn loopsnummer heb gebruikt.
Ik heb bewijs van promo’s, beknopt boeking document, voucher en betaling, geen printscreen van he ttussenscherm...
Nergens vind ik de loopnummer terug, dat ik zeker heb gebruikt. Op mijn vraag naar een voorbeeld waar het loopnummer wordt vermeld krijg ik pas eind september als reactie dat mijn vraag afgesloten wordt omdat ik geen bijlagen heb bezorgd.....
Ik heb ondertussen ook een klacht bij de Ombudsdienst ingediend.....Uit principe boek ik nu mijn vluchten via Lufthansa.
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Berichten
Een voorbeeld van de toenmalige promo bij SN Brussels.
Je krijgt normaal 3 loops per uitgegeven euro, dus zou het 187,5 loops moeten zijn ipv 18750.
In zijn printscreen staat duidelijk 18750 :-)
Pijnlijk verhaal. SN/Loop customer service is waardeloos.
Wat onderscheidt shorthaul SN nog van Ryanair?
Niets, enkel de statusvoordelen als je die hebt imo (gratis baggage en loungetoegang)
Je hebt gelijk, het plezier van de ‘verbeterde’ Loft.
Ik dacht dat het de punctualiteit van FR was vs altijd vertraging met de SN avondvluchten.
Misschien had ik toen die promo hier op jumpseat moeten plaatsen. Het heeft zeker nog een week geduurd voor de promo was afgelopen...Je kon bijvoorbeeld ook een minibusje huren met waanzinnig aantal loops als bonus.
Soit vandaag kreeg ik weer een mail van Brussels airlines dat ik Cartrawler moet contacteren. Dat had ik natuurlijk al gedaan. Cartrawler kan alles van de boeking geven (Brussels heeft al die info meermaals gekregen);maar het loyaltynummer voor Brussels Airlines wordt niet verwerkt bij Cartrawler. Het antwoord van Cartrawler waarin een zware term t.o.v. Brussels vermeld wordt, doorgestuurd naar Brussels Airlines.
Ik ga nog een keer mijn frustratie hier ventileren met een chronologisch overzicht van enkele uiteenlopende antwoorden die Brussels Airlines mij mailde de afgelopen maanden.
16/8/2018 Ontkennende mail dat loops konden verzameld worden !
‘Wij hebben uw dossier, alsmede uw vragen opnieuw bekeken. Wij menen dat u zich van frequent flyer programma vergist. Bij LOOP is er geen mogelijkheid om LOOPs te sparen bij het boeken van luchthavenvervoer. Bij MILES&MORE is die gelegenheid er mogelijk wel geweest. Wij raden u daarom aan om contact op te nemen met MILES&MORE via volgend....’
23/8/2018
Erkenning dat er wel loops verzameld konden worden, maar vraag naar extra document waar mijn loopsnummer wordt vermeld:
‘Wij hebben het screenshot dat u stuurde goed bekeken. Wij hebben echter geen beschikking meer over uw bevestiging van cartrawler met vermelding van uw LOOP nummer. Zoudt u ons dit nogmaals willen sturen alstublieft ? We kunnen de zaak dan verder bekijken. Dank alvast voor uw welwillende medewerking.’
Dan is er stilte op mijn vraag waar en hoe ik die bevestiging kan reproduceren en of ze me een voorbeeld van het gevraagde document kunnen bezorgen tot...
26/9/2018
Mail dat dossier niet verder onderzocht wordt omdat ik geen bijkomende info heb bezorgd.
Ik escaleer het weer met melding dat Cartrawler stelt dat zij niet de gevraagde info kunnen geven.
8/10/2018
Brussels Airlines verandert van mening: loops claimen kan enkel bij Cartrawler? (Conclusie na 6 maanden communiceren met helpdesk en
loopsafdeling!)
‘Helaas moet ik u informeren dat indien u missende loops wenst aan te vragen bij een van onze partners dit enkel kan door rechtstreeks contact op te nemen met de partner, in dit geval Cartrawler’
Wat een walgelijk bedrijf is Brussels Airlines. Zelfs de Ombudsdienst krijgt geen reactie op haar schrijven.
Beste,
‘‘Ook de ombudsdienst ontvangt geen medewerking van de onderneming.
Ik bevestig een herinnering te hebben uitgestuurd, maar bij uitblijven van een reactie zal de ombudsdienst zich genoodzaakt zien om het dossier af te sluiten’