Beobank MasterCard flying blue

SamL
SamL

Als nieuweling in de wereld van de Miles was ik blij om via deze site te ontdekken dat wij Europeanen ook via kredietkaarten extra Miles kunnen verdienen.
Wat mij echter opvalt op deze site is hoeveel aandacht gaat naar het Miles & More programma itt Flying Blue. Dit doet me twijfelen over welke bijkomende kredietkaart ik zou aanvragen.

De maatschappijen verbonden aan miles & more liggen me veel meer (bv SQ), maar na het lezen van de posts op dit forum over de devaluatie van de bijhorende kredietkaart vraag ik me af of de optie Beobank (4miles per euro) niet veel zinvoller is.. maar is er een reden waarom ik zo weinig hierover terug vind?

Kan iemand me inzicht of een tip geven over het al dan niet aanvragen bij Flying Blue en sneller opbouwen, dan wel erg traag progressie boeken bij Miles & More?

Bedankt!

Sam

Tagged:

Berichten

  • Callum
    Callum

    Hier heb ik de amex van m&m en aanvullend de mastercard van beobank. Bij beobank heb je twee opties, de flying blue en de flying blue premium. Zelf heb ik de eerste en die geeft 1 mile per uitgegeven euro, de tweede 1,25 per euro. Weet niet goed hoe jij op 4 miles per euro komt?

    Echter voor mij interessant om tussen de twee kaarten te wisselen en spaar bij beiden programmes!

    Succes!

  • SamL
    SamL

    Oei, dat van die 4 Miles zal ik dan ergens verkeerd gelezen hebben.. bedankt alleszins

    Ik ga toch ook opteren voor de Amex, hopend dat ik hier zowat al mijn uitgaven mee kan verrichten.

  • Jelle
    Jelle

    check wel ff want in BE is amex de uitzondering ...

  • unusualtravelblog
    unusualtravelblog

    Ik had enkele maanden geleden een aanvraag ingediend.
    Ik werk deeltijds en ben student maar ze weigerenden meteen omdat ik "nog maar student" ben.
    Heel spijtig dat ik zoveel geld uitgeef aan reizen en niet eens miles kan verdienen via een CC...

    Mij leek het allesinds iets goed om dan rewards te kunnen boeken bij SkyTeam i.p.v. Star Alliance.

  • claenen
    claenen

    @unusualtravelblog said:
    Ik had enkele maanden geleden een aanvraag ingediend.
    Ik werk deeltijds en ben student maar ze weigerenden meteen omdat ik "nog maar student" ben.
    Heel spijtig dat ik zoveel geld uitgeef aan reizen en niet eens miles kan verdienen via een CC...

    Mij leek het allesinds iets goed om dan rewards te kunnen boeken bij SkyTeam i.p.v. Star Alliance.

    Laat je ouders een aanvragen die jij dan gebruikt. En anders voltijds gaan werken :wink:

  • Johan_L
    Johan_L

    Ik heb nu enkele maanden (na een initiële weigering ) de Flyingblue Premium gecombineerd met de Revolutkaart.
    Mijn bankier gaf me vandaag vanwege Flyingblue een Delsey koffer met een verkoopwaarde van 220€ als incentive. Had liever ticketten gehad ;)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!