Heeft er nog iemand de mail ontvangen van ihg dat je gratis platinum krijgt bij Ana?
nope, niet ontvangen. Ik ben dan ook niet echt actief als IHG lid. Laatste verblijf was augustus 2017....
Lijkt me wel heel erg straf. Jij hebt wellicht bijzonder veel betaalde stays?
Blijkbaar elke persoon die een paid stay had bij IHG Japan :-)
Is dat *A gold? Straf aanbod!
niet iedereen heeft een mail gekregen maar de link werkt wel voor iedereen. Het is targeted dus op eigen risico. IHG kan volgens t&c accounts closen. Vraag is of ANA dit gaat doorgeven natuurlijk
@mgo72 said: Blijkbaar elke persoon die een paid stay had bij IHG Japan :-)
Nee, klopt niet.
Nope, 2 paid stays de afgelopen weken en geen mail. Niet dat ik er gebruik van zou maken. Ben al TK Elite Plus tot 2020.
@doddel said: Lijkt me wel heel erg straf. Jij hebt wellicht bijzonder veel betaalde stays?
Niet echt. Vorig jaar 1 week Tokyo en een paar losse dagen ik Europa. Ben gewoon gold zelfs geen platinum
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
nope, niet ontvangen. Ik ben dan ook niet echt actief als IHG lid. Laatste verblijf was augustus 2017....
Lijkt me wel heel erg straf. Jij hebt wellicht bijzonder veel betaalde stays?
Blijkbaar elke persoon die een paid stay had bij IHG Japan :-)
Is dat *A gold? Straf aanbod!
niet iedereen heeft een mail gekregen maar de link werkt wel voor iedereen. Het is targeted dus op eigen risico. IHG kan volgens t&c accounts closen. Vraag is of ANA dit gaat doorgeven natuurlijk
Nee, klopt niet.
Nope, 2 paid stays de afgelopen weken en geen mail. Niet dat ik er gebruik van zou maken. Ben al TK Elite Plus tot 2020.
Niet echt. Vorig jaar 1 week Tokyo en een paar losse dagen ik Europa. Ben gewoon gold zelfs geen platinum