Berichten

  • Aaron
    Aaron

    Handig, bedankt! Heb me meteen geregistreerd.
    Deze ben ik wel beu:
    "Globetrotter Bonus
    Earn 21,600 bonus points for staying at 3 IHG® hotel(s) outside of your country of residence. You’ll earn for one hotel stay per country."

    Deze keer skip ik die :-)

  • Chris
    Chris

    @Aaron said:
    Handig, bedankt! Heb me meteen geregistreerd.
    Deze ben ik wel beu:
    "Globetrotter Bonus
    Earn 21,600 bonus points for staying at 3 IHG® hotel(s) outside of your country of residence. You’ll earn for one hotel stay per country."

    Deze keer skip ik die :-)

    Is toch niet zo moeilijk? duitsland+frankrijk+nederland(en/of)belgie

    PS> ivm de account hack begin dit jaar heb ik een nieuw IHG nummer. Deze Q2 krijg ik dus een newbie accelerate. Wel makkelijk te halen alleen kwa punten slaat het nergens op. Ondertussen contact gehad dat ik een fatsoenlijk aanbod verwacht.

  • daruda
    daruda

    @Aaron said:
    Handig, bedankt! Heb me meteen geregistreerd.
    Deze ben ik wel beu:
    "Globetrotter Bonus
    Earn 21,600 bonus points for staying at 3 IHG® hotel(s) outside of your country of residence. You’ll earn for one hotel stay per country."

    Deze keer skip ik die :-)

    Net één van de makkelijkste om veel punten te behalen. Bij mij zit hij er niet meer in, ik heb:

    12,000 Explore with Confidence
    Have 2 stays in any country in North America, South America, Central America, Caribbean, Greater China (China Mainland, Hong Kong, Macau and Taiwan), Asia Pacific, Middle East and Africa and earn 12,000 bonus points

    Vrij veel kut opdrachten, dus gaat niks worden dit kwartaal.

    5,400 Your Rate Bonus Points Package
    Earn 5,400 bonus points when you book and complete 3 Your Rate Bonus Point Package stay(s).

    4,800 Saturday Stays Bonus
    Stay 2 weekend(s), including a Saturday night and another night, and earn 4,800 bonus points. Terms

  • Chris
    Chris

    @Chris said:
    PS> ivm de account hack begin dit jaar heb ik een nieuw IHG nummer. Deze Q2 krijg ik dus een newbie accelerate. Wel makkelijk te halen alleen kwa punten slaat het nergens op. Ondertussen contact gehad dat ik een fatsoenlijk aanbod verwacht.

    opgelost; ze konden niet een nieuwe accelerate doet maar hebben me 50k punten gegeven; plus de "newbie accelerate van 38k" is dat dan wel allright.
    overigens heb ik circa 120k courtesy punten gehad ivm de hack. ze hebben het goed afgehandeld bij mij.

  • Aaron
    Aaron

    @Chris said:

    @Aaron said:
    Handig, bedankt! Heb me meteen geregistreerd.
    Deze ben ik wel beu:
    "Globetrotter Bonus
    Earn 21,600 bonus points for staying at 3 IHG® hotel(s) outside of your country of residence. You’ll earn for one hotel stay per country."

    Deze keer skip ik die :-)

    Is toch niet zo moeilijk? duitsland+frankrijk+nederland(en/of)belgie

    PS> ivm de account hack begin dit jaar heb ik een nieuw IHG nummer. Deze Q2 krijg ik dus een newbie accelerate. Wel makkelijk te halen alleen kwa punten slaat het nergens op. Ondertussen contact gehad dat ik een fatsoenlijk aanbod verwacht.

    Niet moeilijk nee, maar betekent wel elke maand een volledig weekend naar buitenland.. Je moet er maar tijd en zin in hebben.

  • gregorycop
    gregorycop

    Tegenwoordig worden de Accelerate punten blijkbaar ineens samen met de stay gepost en aangepast op het dashboard. Een verbetering!

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Een verbetering. Amai.

    En presi suite heeft blijkbaar goed opgebracht :)

  • gregorycop
    gregorycop

    @disillusionedTM said:
    Een verbetering. Amai.

    En presi suite heeft blijkbaar goed opgebracht :)

    Was 'maar' een upgrade hoor. In vergelijking met de verdiende punten voor de geboekte suite van onze vriend @Gigi2m02 :D :p

  • mgo72
    mgo72

    Bij mij is dat niet rechtreeks voor de may en anniversary bonus. Maar die zijn ook nog niet toegekend.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!