Berichten

  • Ulker32
    Ulker32

    Links op vakantiepiraten werken precies niet.
    Zelf via momondo kan ik de prijzen ook niet vinden :(

  • Jelle
    Jelle

    Geboekt

  • Ulker32
    Ulker32

    @Jelle said:
    Geboekt

    Juist geboekt of eerder vandaag? :p

  • Jelle
    Jelle
    edited april 2018

    @Ulker32 said:

    @Jelle said:
    Geboekt

    Juist geboekt of eerder vandaag? :p

    vandaag, 2 pax. Tickets ook binnen

  • bab
    bab

    ik had voor 221 euro Amsterdam - Wellington gevonden maar bleef daarna verder zoeken naar nog goedkopere tickets en vond uiteindelijk niks. Dikke pech... Hopelijk honoreert United de tickets voor degenen die wel konden boeken!

  • Jelle
    Jelle

    221 euro vond je niet goedkoop genoeg naar Nieuw Zeeland? :wink:

  • Koja78
    Koja78

    Geen datums gevonden die uitkwamen.. jammer.. mega-deal.. wel behoorlijk zware trip natuurlijk.

  • daruda
    daruda

    Is het geen ota glitch en geen United error? Want enkel wat louche ota's konden hem pricen.
    Kans op honorering lijkt mij klein. Indien zo hopelijk niet te veel miserie geld terug te krijgen bij de ota's.

  • fbruno
    fbruno
    edited april 2018

    Elke OTA dat op travelport (Galileo) draait kon dit pricen. Kon dus ook op bv connections.be gekocht worden.

  • daruda
    daruda

    En gaan ze door?

  • Jelle
    Jelle

    all good voorlopig. Op FT ook nog niemand die ticketed was en dan cancellation heeft gekregen. Touch wood.

  • bab
    bab

    @Jelle said:
    221 euro vond je niet goedkoop genoeg naar Nieuw Zeeland? :wink:

    met de aircanada error fare had ik zonder na te denken het eerste ticket dat ik tegenkwam geboekt voor 110 euro maar vond na wat verder zoeken ook tickets aan 80 euro... toen ook dom geweest om er maar 1tje te boeken haha

  • Jelle
    Jelle

    110 is ook een prima prijs ;)

    Als een ticket van 1000+ euro nu 250 kost dan ga ik niet eerst op zoek naar een nog goedkoper. Bij zo'n deals weet je dat ze vaak niet lang leven.

  • bab
    bab

    @Jelle said:
    110 is ook een prima prijs ;)

    Als een ticket van 1000+ euro nu 250 kost dan ga ik niet eerst op zoek naar een nog goedkoper. Bij zo'n deals weet je dat ze vaak niet lang leven.

    idd! eb mijn lesje geleerd voor de volgende keer

  • Jelle
    Jelle

    ziet er goed uit. Nog steeds geen annulatie. Ook op Flyertalk nog niemand.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!