Is een heel korte lay-over in Chicago haalbaar?

2»

Berichten

  • Koja78
    Koja78

    @Bucketqueen said:

    @Koja78 said:
    @Bucketqueen : opletten voor zandvliegen op bocas del toro en voor drugs op bastiementos. Wel leuke stranden daar.. maar gevaarlijke stromingen bij het zwemmen.
    Vulkaantje doen? -> Volcan Baru
    .. soit is van 2004 geleden dat ik er was

    Bocas del Toro staat op de planning ja! Hoezo oppassen voor drugs, in welke zin? :-)

    Ah gewoon het aanbod is er .. en alles wat er normaal rondhangt.. gewoon wat opletten.
    De stroming is an sich veel gevaarlijker :)

  • Bucketqueen
    Bucketqueen
    edited februari 2018

    Uiteindelijk via Delta airlines geboekt aangezien ze een heel stuk goedkoper waren dan de rest + maar 1 tussenstop (3.40u ATL en 2.5u LAX) telkens ipv 2 of 3 stops bij anderen.
    Vloeiend liep de boel alleszins niet, toen ik CC gegevens ingegeven had voor betaling kreeg ik een foutmelding dat mn tijd verstreken was. Ook geen bevestigingsmail gehad maar wanneer ik inlog op mn Delta account en zoek op de boekingen gemaakt met mijn CC dan komt mijn hele vluchtschema er WEL te staan en staat er bij CONFIRMED bij iedere vlucht en de geselecteerde zitplaatsen. Ik ga toch maar eens de klantendienst bellen want...

    Ook las ik bij de bagageregels op de Delta website dat er bagagetoeslag was van 25dollar voor het 1e stuk voor vluchten tussen VS en Centr amerika, aangezien ik voor heen- en terugvlucht een overstap heb in de VS geldt deze toeslag dan ook? 23kg is gratis tussen Europa en Centr Amerika maar geen idee hoe ze dat in de VS bekijken als er een tussenstop is...
    Evenzeer lijk ik nu ook te betalen voor de aparte seat selection (economy) bij mijn KLM-vlucht, 20euri per persoon, kan dit kloppen ? (ik kon bij de boeking enkel voor de Delta vluchten plaatsen aanduiden)

  • Jeroen
    Jeroen
    edited februari 2018

    @Bucketqueen said:
    23kg is gratis tussen Europa en Centr Amerika maar geen idee hoe ze dat in de VS bekijken als er een tussenstop is...
    Evenzeer lijk ik nu ook te betalen voor de aparte seat selection (economy) bij mijn KLM-vlucht, 20euri per persoon, kan dit kloppen ? (ik kon bij de boeking enkel voor de Delta vluchten plaatsen aanduiden)

    Die hebben recent hun basic economy gelanceerd waardoor ruimbagage tussen Europa en de VS niet meer inbegrepen is. Dus zeker eens dubbelchecken.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Heb gebeld, voor Main cabin (wat ik heb) is het wel nog inbegrepen blijkbaar, en voor vluchten van Europa naar Centr Amerika met tussenstop in VS wordt Europa-Centr Amerika gerekend, dus 23kg incl. voor alle vluchten. Wazige boel toch.

  • kristof
    kristof

    Die bagage regels zijn inderdaad dikwijls een beetje wazig, maar meestal gelden de regels vanuit luchthaven van vertrek voor het hele traject.
    Toen ik bijvoorbeeld nog in Congo verbleef en naar de US vloog, had ik steeds recht op 2 stukken bagage voor het hele traject terwijl er slecht 1 stuk is toegelaten voor het traject tussen BRU en de US. Natuurlijk is dit enkel het geval als je het hele traject in één keer afwerkt.

  • Klingsor
    Klingsor
    edited februari 2018

    @Bucketqueen said:
    Evenzeer lijk ik nu ook te betalen voor de aparte seat selection (economy) bij mijn KLM-vlucht, 20euri per persoon, kan dit kloppen ? (ik kon bij de boeking enkel voor de Delta vluchten plaatsen aanduiden)

    Heb ik ook al meegemaakt.
    Zonder eigen seat selection dan maar, in mijn ervaring houden ze toch lang niet altijd rekening met wat je zogenaamd geselecteerd had vooraf.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!