doorlabelen

schorvoort
schorvoort

we gaan in april DUS LHR LAX doen met BA . nu was mijn vraag worden mijn koffers in londen automatisch doorgelabeld of moet ik ze in londen van de band halen en terug inchecken?.

Berichten

  • claenen
    claenen

    Automatisch doorgestuurd, tenzij je echt vraagt dat ze het short checken tot LHR.

    US is daar speciaal in, daar moet je door douane in eerste luchthaven van aankomst. BV als je in NYC landt en aansluiting hebt naar LAX moet je in NYC al security doen en je bagage eraf nemen en terug inchecken.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @claenen said:
    US is daar speciaal in, daar moet je door douane in eerste luchthaven van aankomst. BV als je in NYC landt en aansluiting hebt naar LAX moet je in NYC al security doen en je bagage eraf nemen en terug inchecken.

    Same for Mexico.

  • Chris
    Chris

    @Gigi2m02 said:

    @claenen said:
    US is daar speciaal in, daar moet je door douane in eerste luchthaven van aankomst. BV als je in NYC landt en aansluiting hebt naar LAX moet je in NYC al security doen en je bagage eraf nemen en terug inchecken.

    Same for Mexico.

    idd vaak, Argentinië, Brazilië ook.

    Europa niet, en das handig voor als je te veel souvenirs mee hebt. alhoewel je label geen groene streep heeft zal er minder snel douane staan.
    *ik wil hiermee niet zeggen dat het oké is te veel mee te nemen ;-)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!