Accelerate 2017 Q2 15 Mei - 31 Aug

Chris
Chris

Toch een nieuwe dus....... had iets vernomen maar is nu pas online.

https://www.ihg.com/content/us/en/offers/q2accelerate2017/

Offers?

Tagged:
«1

Berichten

  • Chris
    Chris

    Die van mij voor 89000 punten. Geen idee hoe ik m'n ambassador moet verlengen; want ben nog RA tot einde jaar. Lekker weer die IT. Later maar eens bellen.

  • Chris
    Chris

    En die van mijn vrouw voor 55800 punten.

  • Koja78
    Koja78

    Something is clearly wrong:
    "Thank you for going the distance with our Accelerate promotion. The promotion came to an end as of August 31, 2017, but don't lose your momentum, there are more opportunities to earn toward the rewards you deserve."

  • daruda
    daruda

    hier hetzelfde:
    Thank you for going the distance with our Accelerate promotion. The promotion came to an end as of August 31, 2017, but don't lose your momentum, there are more opportunities to earn toward the rewards you deserve.

  • claenen
    claenen
    edited april 2017

    Andere browser is me gelukt maar na registratie kan ik de pagina ook niet meer bereiken.
    Staat wel bij m'n offers... Die IHG IT toch :wink:

  • Katrien
    Katrien

    Welke browser? Safari en chrome geven steeds d foutmelding.

  • bhermans
    bhermans

    Ik kreeg de fout eerst op mobile. Toen ik een aantal uur later op desktop probeerde, werkte het wel.

  • daruda
    daruda

    via internet explorer inderdaad wel gelukt

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Ik denk dat het probleem is dat de link die CTB gegeven is op US staat, en mogelijks geeft die accelerate pagina een region redirect. Wat ik gedaan heb is gewoon in de hyperlink us -> gb aangepast en dan lukt het voor mij

    https://www.ihg.com/content/gb/en/offers/q2accelerate2017/registration

  • wimbor
    wimbor

    Bij de vorige Accelerate moesten de stays ook geboekt zijn tijdens de promo-periode. Ik vind dit deze keer precies niet terug, of heb ik iets gemist?

  • daruda
    daruda

    @wimbor said:
    Bij de vorige Accelerate moesten de stays ook geboekt zijn tijdens de promo-periode. Ik vind dit deze keer precies niet terug, of heb ik iets gemist?

    was dit zo? Niet gemerkt.

  • Leo
    Leo

    Net zoals de Accelerate van 2016 Q3 kan het geen kwaad om pdf-prints te maken van jullie respectievelijke challenges (liggend printen is het best leesbaar).

    Zowel bij mijzelf als mijn partner staan er op de pdf's bijkomende bonus points voor juli en augustus. Vorig jaar trackten die verborgen challenges niet automatisch, maar heb ik toch op basis van mijn pdf's extra punten kunnen claimen.

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Dit is mijn aanbod, lijkt me redelijk haalbaar. Had me ook al voor de SPG Platinum challenge ingeschreven, maar dat gaat moeilijker worden. IHG blijft toch wel de gemakkelijkste manier om extra punten te scoren.

  • Jeroen
    Jeroen

    @wimbor said:
    Bij de vorige Accelerate moesten de stays ook geboekt zijn tijdens de promo-periode. Ik vind dit deze keer precies niet terug, of heb ik iets gemist?

    Het is niet boeken maar verblijven.

  • batusai
    batusai

    Als je boekt voor 30juni heb je dan de 2 offers behaald. Book once + stay before 30juni. Of kan dit niet worden gecombineerd?

  • Glenn
    Glenn

    @batusai said:
    Als je boekt voor 30juni heb je dan de 2 offers behaald. Book once + stay before 30juni. Of kan dit niet worden gecombineerd?

    Met 1 nacht heb je inderdaad voldoende voor die 2 offers te behalen.

  • Koja78
    Koja78

    Earn 42,500 total bonus points.
    Complete all your offers to get 42,500 total bonus points.

    2200 : Book 2 stay(s) with the IHG® App and earn 2,200 bonus points.
    1000 : Stay once get 1000
    6000: Stay more earn more (6nights)
    1000: earn when you redeem
    2000: your rate bonus package (2nights)
    27000: 4 out of 5
    2500: stay before 30/6

  • daruda
    daruda

    Er is een extra challenge voor augustus bijgekomen.

    Bij mij 2k punten voor één nacht.

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Heb dat ook gekregen. Ben bijna rond :), q1 had ik ook gehaald. Heb nog een trukje gevonden, had een Rewards night geboekt voor augustus, maar dat is niet doorgegaan. Terug gecancelled, punten teruggekregen, maar op het dashboard heb ik wel een groen checkmarkje gekregen bijna de 'spend points'. :smiley:

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!