SIMkaarten China

Bucketqueen
Bucketqueen

Ik zit over 2 weken een paar dagen in China (Xiamen) en had mij daar graag een simkaart aangeschaft om niet volledig de weg kwijt te geraken tussen al die chineesjes.
Weten jullie welke simkaarten 'het beste' zijn en of ik deze zelf kan installeren op mijn gsm?

Tagged:

Berichten

  • Glenn
    Glenn

    China Unicom heeft er het beste netwerk. Je kan een SIM kaart online bestellen en laten klaarleggen in bijvoorbeeld je hotel: https://www.mychinaunicom.com/toProdisplayPage.dhtml

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    En op de luchthaven zelf kopen zou dat gaan? Heb nog geen hotel geboekt, neem aan dat zoiets in een paar dagen bezorgd is moest ik het bestellen online?

  • Chris
    Chris

    Unicom is het beste inderdaad. op vliegveld soms wel soms niet hangt van vliegveld af; in Xiamen weet ik zo niet meer of dat gelukt was.
    anders kan je ook Unicom winkel binnenlopen en vragen naar een "simkà" zeggen.
    wel je paspoort meenemen.

  • Jelle
    Jelle

    net terug uit shanghai daar op aanraden van een kameraad die er woont op de airport gekocht wegens te veel papierwerk in één van de winkels. 20 euro voor 10 gigabyte dacht ik en letterlijk in 30 seconden alles geregeld. In een winkel in de stad zou het blijkbaar helemaal niet zo vlot gaan.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!