Founderscard met allerlei statusvoordelen, nobrainer voor Mailchimp gebruikers

mgo72
mgo72

Hello,

Founderscard is een Amerikaanse kaart met als targetgroep de CEO’s van de bedrijven. Zij organiseren ook netwerkevents in de States. Deze kaart komt met een aantal voordelen die WEL interessant zijn voor ons Europese reizigers. De kaart heeft wel een stevige prijs, maar die kan je meer dan 5 keer snel terugverdienen.

Een van de nieuwe voordelen is dat je voor 2500 USD credits krijgt bij Mailchimp. Dit is een mailingsoftware dat vele mensen kennen en gebruiken. Wij gebruiken dit bij Voetbalkrant.com, dus voor mij is dit eventjes minimaal 2000 USD pure winst ;-) Als je Mailchimp betalend gebruikt of je bedrijf, dan is dit gewoon een no-brainer!

Prijs is 495 USD per jaar + 95 USD inschrijving.

Enkele voordelen zijn:
Avis Preferred, Platinum bij SIXT, Hertz 5*, en bij allen ook een kortingscode, maar er zijn soms betere kortingscodes.
Hilton GOLD
BA en andere vluchten kortingen, tot zelfs gratis privejets;-)

Hier kan je alle voordelen zien:
https://founderscard.com/browse_by_category/Travel?sort=Popular

Hieronder mijn referral-ID. Niet verplicht, altijd leuk ( cfr topic Amex Duitsland)

https://founderscard.com/membership?code=FCMANUEL377

PS.: Weet niet goed waar plaatsen, want je hebt voordelen bij hotels, vluchten, cars,; ;;;

Berichten

  • Philippe
    Philippe

    Erg interessant, die Mailchimp credits. Merci voor de tip! Aangemeld via referral link, nu wachten op de mail.

  • thom
    thom

    @mgo72 said:

    tot zelfs gratis privejets;-)

    Bij aankoop van 2 privejets zeker ;)

    Weet nog niet of ik ga aanvragen maar alvast ingeschreven met je ref

  • mgo72
    mgo72

    Bij mij is natuurlijk die 2500 USD voor 600 USD zowieso mooie winst :-)

  • mgo72
    mgo72

    @Philippe heb jij je ingeschreven? Want heb niets gekregen.

    Vandaag mail met nieuwe perk : HIlton GOLD tot maart 2019

  • Chris
    Chris

    Net aanmeldingen gedaan. ref code meegegeven @mgo72
    gebruik mailchimp idd maar gebruik geen 2500/jaar circa 1500/jaar
    nog steeds dus 1000 winst.

    nice

  • mgo72
    mgo72

    je tegoed blijft staan op mailchimp denk ik. Dus als je volgend jaar niet verlengd, dan hoe je nog je credits he

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!