roadtrip usa

schorvoort
schorvoort

we gaan volgend voorjaar een roadtrip door het westen van de usa doen . kan ik dan best de hotels in 1 pakket bij een reisorganisator reserveren? of doe ik dat liever zelf hotel per hotel? en dan best misschien bij 1 en dezelfde keten ? ( bv IHG )

Berichten

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Allies hangt er vanaf naar wat jij op zoek bent, en wat je belangrijk vindt.

    Gemak, laagste prijs, consistente kwaliteit,...

  • VDW
    VDW

    Kwestie van voorkeur en welke route je zal nemen, maar ik zou eerder alles zelf regelen, zo heb je het meest flexibiliteit. Je kan vaak boeken met annuleren tot vlak voor het verblijf. Als je in nationale parken wil overnachten ( wat niet per se nodig is voor een eerste kennismaking)regel je dat best zo vroeg mogelijk.

  • Koja78
    Koja78

    Hotels zijn overigens veel duurder (voor een gelijkwaardige kwaliteit) dan in Europa is mijn indruk... (ik ben nog altijd bezig met mijn paastrip aan het voorbereiden.. het weer heeft mijn plannen ENORM doorkruist)

  • Koja78
    Koja78

    Mag ik er even een extra vraag tussen gooien. Welke cashback site zou je het meeste opleveren in de states? (niet enkel voor hotels maar misschien ook voor maaltijden enz..)

  • mgo72
    mgo72

    Je kan altijd je creditcard linken aan de loyalty programs. Vaak kan je dan punten scoren door ergens te eten die deel uitmaakt van zo'n keten aan punten.

  • Koja78
    Koja78

    had alaskan ook geen dining program.. ?

  • wimbor
    wimbor

    Ja inderdaad. Doet me eraan denken dat ze me nog punten moeten van iets dat niet getracked is. Voordeel is dat je miles bij activiteit dan automatisch verlengd worden.

  • Koja78
    Koja78

    Ik verleng ze sowieso net op tijd met een interne vlucht LAX-SFO op hun nieuwe aanwinst Virgin.. maar ga dat dining program toch ook eens bekijken.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!