SPG: Sheraton Free Weekends

gschnieders
gschnieders
edited november 2015 in Hotel loyalty

Allen,

Ik kreeg vandaag een mailtje (zie afbeelding hieronder) dat ik recht zou hebben op gratis Sheraton nachten.

mail

Nieuwsgierig als ik ben, heb ik mezelf ingelogd en zag ik tot mijn verbazing onderstaande:

freeweekend

Heeft iedereen deze mail gekregen? Juist voordat ik mijn stay in Brussel heb geboekt heb ik me wel ingeschreven voor een promotie. Bij het bekijken van mijn aantal stays staat 32 (!). Heeft er iemand dit al meegemaakt? Lijkt me duidelijk een fout in het systeem.

Berichten

  • Jelle
    Jelle

    zwijgen en boeken :)

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Ik sluit me aan bij Jelle, drukken op dat knopje.

  • flrvt
    flrvt

    Je moest al geboekt hebben! :-)

  • gschnieders
    gschnieders

    Iemand tips voor leuke Sheraton's (die niet aan een luchthaven liggen) ;)

  • claenen
    claenen

    Hua Hin Villa's lijken me wel ok. Twijfel zelf om er te verblijven.

  • Chris
    Chris

    Als het een fout is zou ik snel boeken!!!

  • gschnieders
    gschnieders

    Als ik de voorwaarden bekijk, merk ik op dat ik ze niet mag doorgeven. Hoe zit dat met boeken voor iemand anders via mijn SPG kaart?

  • Jelle
    Jelle

    Ik had vorige week in Kroatië dit voor. Ik had een reservatie op mijn naam maar door omstandigheden moest ik een dag later inchecken en heeft mijn vriendin dus alleen ingecheckt. Ik had ze dit op voorhand laten weten. Ze hebben een nieuwe reservatie aangemaakt op haar naam en mijn payment op haar naam gezet zodat ik dus geen qualifying stay had...

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    Kan enkel via telefoon geboekt worden trouwens, niet online

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!