FML --) Business in P :-)

mgo72
mgo72

Net in Madrid een business ticket in P geboekt. Heb even de wheretocredit site bekeken en alle leuke kleine Alliances geven daar geen Miles voor.

Dus is de vraag: waar kan ik dit dan toch als beste zetten? Is United een optie met de laatste aanpassingen in de USA?

En belangrijker : hoe kan ik mijden dat ik in de toekomst nog een P-classe businessticket boek. Waar kan je dit zien bij booking?

Berichten

  • doddel
    doddel

    P bij LH/SN is idd problematisch, zeker omdat dit geen goedkope tickets zijn, en 0 miles geven bij M&B en M&S.

    Heb je een M&M account (bijv. omwille van AMEX)? Dan zou ik ze daar zetten. Heb je wel niets aan de status miles, maar toch iets aan de award miles

  • mgo72
    mgo72

    Ja was idd bij MM of United.

    Hoe kan ik mijden in toekomst?

  • doddel
    doddel

    niet in P boeken ;-)
    bij de meeste OTA's of bij airlines zelf (zeker bij LH) krijg je de booking class te zien voor het boeken. Indien niet, check je vlucht via ITA

  • doddel
    doddel

    let wel, P bij bijv. AC geeft wel status miles bij M&B en M&S
    waar spaar je voor status?

  • mgo72
    mgo72

    Wel zou eigenlijk terug van 0 moeten beginnen. Mijn FTL vervalt dit jaar. Net als TK Gold. Dus dacht effe via omweg extra te scoren :-)

    Dat mijden wil ik idd doen. Maar zag geen bookingsclass bij Orbitz via Bank of America.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!