Thalys tickets aan 11 euro

Tim
Tim
edited november 2015 in Deals Deals Deals
Tagged:

Op woensdag 4 november, om 9u start de verkoop van 11.000 Thalys tickets aan 11 euro. Dit is een speciale actie voor Movember, waarbij 1 euro per verkocht ticket naar Movember gaat.

https://www.thalys.com/be/nl/aanbiedingen-en-tarieven/pro-mo-day

Schermafbeelding 2015-11-03 om 18.34.41

Dit lijkt me de ideale gelegenheid om nog eens een gratis nachtje in Parijs, Amsterdam of Dusseldorf te gaan doorbrengen :)

Tagged:

Berichten

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Thanks voor de tip! Heb nog een weekendje Amsterdam in november staan. Voor Parijs in december zal ik een andere oplossing moeten zoeken

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Site is precies wat overbelast

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    via B-europe geeft helaas geen tickets aan 11 EUR

  • Stijn_A
    Stijn_A
    edited november 2015

    Ook al geprobeerd. Boeken via telefoon?
    Ik kan nu al mijn data ingeven maar krijg een 404 als ik wil zoeken

  • gschnieders
    gschnieders
    edited november 2015

    Stijn_A zei: Ook al geprobeerd. Boeken via telefoon? Ik kan nu al mijn data ingeven maar krijg een 404 als ik wil zoeken

    Volgende melding nu op de website (door de enorme belangstelling):

    What a success! You all want to benefit from our incredibly low price of €11. Try your luck again and come back in a few minutes. See you in a moment!

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Ik geraak er soms door. Maar krijg geen promoprijzen te zien...

  • oldgrumpy
    oldgrumpy
    edited november 2015

    Geraak er ook niet door pfff
    Iemand al kunnen boeken ?

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Via de franse site geraak ik al heel wat verder. Maar vloog er uit bij betaling

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Gelukt! Op de 28ste van antwerpen centraal naar amsterdam centraal. De volgende dag van Amsterdam Centraal naar Lille Europe. Brussel of Antwerpen waren niet meer beschikbaar, maar als ik me niet vergis stopt die trein daar toch, en dan springen we er wel af :)

  • Jelle
    Jelle

    Had het hier op het werk doorgegeven daar was het ook gelukt na een half uurtje :)

  • flrvt
    flrvt

    Nu is er een verlengde promotie voor december - februari. 2de klasse voor 19 tot 39 euro afhankelijk van de periode dat je reist.

    Ik vind het interessanter want je kan nu ook in 1ste klasse reizen voor 45 euro flat. Meer info:
    https://www.b-europe.com/travel/promotions/booking/thalys/PRO MO

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Wel per enkele richting, dus 90 heen terug

  • daruda
    daruda

    Voor wie het nog niet wist, tot 17/01 tickets aan €40 H&T.

    Periode tot 20 maart

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Nice! Ik zou ook wel nog durven.. Moet nog in AMS zien te raken voor MR naar Peru

  • VDW
    VDW

    Momenteel ook een sale. Wel niet spectaculair.

    30.000 tickets naar Parijs voor € 29
    10.000 tickets naar Amsterdam voor € 29
    Duizenden tickets naar Keulen voor € 19

    ( enkel)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!