Op woensdag 4 november, om 9u start de verkoop van 11.000 Thalys tickets aan 11 euro. Dit is een speciale actie voor Movember, waarbij 1 euro per verkocht ticket naar Movember gaat.
https://www.thalys.com/be/nl/aanbiedingen-en-tarieven/pro-mo-day
Dit lijkt me de ideale gelegenheid om nog eens een gratis nachtje in Parijs, Amsterdam of Dusseldorf te gaan doorbrengen
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Thanks voor de tip! Heb nog een weekendje Amsterdam in november staan. Voor Parijs in december zal ik een andere oplossing moeten zoeken
Site is precies wat overbelast
via B-europe geeft helaas geen tickets aan 11 EUR
Ook al geprobeerd. Boeken via telefoon?
Ik kan nu al mijn data ingeven maar krijg een 404 als ik wil zoeken
Volgende melding nu op de website (door de enorme belangstelling):
What a success! You all want to benefit from our incredibly low price of €11. Try your luck again and come back in a few minutes. See you in a moment!
Ik geraak er soms door. Maar krijg geen promoprijzen te zien...
Geraak er ook niet door pfff
Iemand al kunnen boeken ?
Via de franse site geraak ik al heel wat verder. Maar vloog er uit bij betaling
Gelukt! Op de 28ste van antwerpen centraal naar amsterdam centraal. De volgende dag van Amsterdam Centraal naar Lille Europe. Brussel of Antwerpen waren niet meer beschikbaar, maar als ik me niet vergis stopt die trein daar toch, en dan springen we er wel af
Had het hier op het werk doorgegeven daar was het ook gelukt na een half uurtje
Nu is er een verlengde promotie voor december - februari. 2de klasse voor 19 tot 39 euro afhankelijk van de periode dat je reist.
Ik vind het interessanter want je kan nu ook in 1ste klasse reizen voor 45 euro flat. Meer info:
https://www.b-europe.com/travel/promotions/booking/thalys/PRO MO
Wel per enkele richting, dus 90 heen terug
Voor wie het nog niet wist, tot 17/01 tickets aan €40 H&T.
Periode tot 20 maart
Nice! Ik zou ook wel nog durven.. Moet nog in AMS zien te raken voor MR naar Peru
Momenteel ook een sale. Wel niet spectaculair.
30.000 tickets naar Parijs voor € 29
10.000 tickets naar Amsterdam voor € 29
Duizenden tickets naar Keulen voor € 19
( enkel)