hoe weet je of vlucht bevestigd is?

doddel
doddel

wellicht een domme vraag, maar kom

ik heb op een oude UA booking (vorig jaar geboekt) een nieuwe vlucht aangevraagd (telefonisch). Er was mij gezegd dat dit 250 euro ging kosten, en dat ik het verschil dus kon gebruiken voor de nieuwe vlucht.
Op de booking code kan ik de nieuwe vlucht vinden. Alleen kreeg ik vandaag ook bevestigd dat ik quasi het hele bedrag gerefund krijg op mijn CC. Ik wil dus zeker zijn dat die boeking nog bestaat, want de vlucht is voor volgende week! Is een bevestigde booking code voldoende om zeker te zijn?

Berichten

  • Antoine
    Antoine
    edited februari 2017

    Als je de vlucht kan ophalen op de site van UA, lijkt alles OK voor mij

  • Glenn
    Glenn

    @Antoine said:
    Als je de vlucht kan ophalen op de site van UA, lijkt alles OK voor mij

    Niet noodzakelijk. Mijn EY vluchten SEZ-AUH-DUS en ANA vlucht NRT-DUS (als gevolg van die AZ business error fare) staan allemaal nog confirmed en raadpleegbaar op hun sites, terwijl die wel gecancelled zijn.

  • Dima
    Dima

    Het beste is inderdaad eens bellen. Je kan eens op CheckMyTrip opzoeken, soms heb je daar een beetje meer info :)

    Maar zeker ga je enkel zijn door te bellen. Kun je ticket-nummer zien?

  • doddel
    doddel

    Geen ticket nummer. Vandaar mijn zorg...

  • Chris
    Chris

    Je moet sowieso e-ticket hebben. PNR kan zelfs een tijdelijke reservering zijn. ik heb bv in mijn KLM app een optie staan die allang vervallen is maar wel opvraagbaar nog.

    Ik zou zoals aangegeven even bellen!

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!