Gratis Leaders Club Hotel of the World ( 150 USD waard)

«1

Berichten

  • Chris
    Chris

    Oh dat zijn erg vette hotels!!

  • mgo72
    mgo72

    je krijgt oa door die status:

    upgrade
    gratis ontbijt voor 2

  • Antoine
    Antoine

    Heeft er al iemand interessante deals gevonden?
    Ik heb een paar rates vergeleken en ik vind zelfs via booking.com goedkoper. Upgrade naar next room is ook niet gegarandeerd, dus daar kun je niet op rekenen.

  • wimbor
    wimbor

    ik vraag me vooral af wat er na 1 jaar gebeurt. Automatische verlenging aan 150 USD? Ik vind niet direct T&C's terug die uitleggen hoe je moet verlengen en/of opzeggen.

  • Chris
    Chris

    Die LHW groep kan je niet echt vergelijken met IHG ofzo.
    hier zijn alle hotels echt apart en bieden zelf ook direct aan en is allemaal apart.
    Heb eigenlijk nog nooit via LHW het goedkoper gevonden dan direct bij het hotel zelf.

    Het is meer een status dat je erbij mag horen; zegt wel over kwaliteit maar niet dat ze alle hetzelfde hebben/bieden. Vergelijk met SLH.

  • vincentjanv
    vincentjanv

    Bedankt voor deze tip!

  • Klingsor
    Klingsor

    Vind dit niet.
    Reeds afgelopen?

  • bhermans
    bhermans

    @Klingsor said:
    Vind dit niet.
    Reeds afgelopen?

    Is afgelopen idd.

  • Naes
    Naes

    Dear Dr. ,

    It has come to our attention that you recently obtained a membership in our Leaders Club program through an offer that was intended for a special population. As you were not a legitimate recipient of this offer and accessed it through unintended means, your Leaders Club membership has been terminated as of 01 March 2017. If you believe you received this message in error, please contact us at theleaders@lhw.com.

    Sincerely,

  • Naes
    Naes
    edited maart 2017

    Nu hopen dat de sixt platinum behouden blijft

  • didierc
    didierc

    Helaas ook dergelijk bericht

    @Naes said:
    Dear Dr. ,

    It has come to our attention that you recently obtained a membership in our Leaders Club program through an offer that was intended for a special population. As you were not a legitimate recipient of this offer and accessed it through unintended means, your Leaders Club membership has been terminated as of 01 March 2017. If you believe you received this message in error, please contact us at theleaders@lhw.com.

    Sincerely,

  • gregorycop
    gregorycop

    Ook gekregen vandaag

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Gelezen online, maar nog niets zelf van ontvangen...

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!