IHG Status renewal

24

Berichten

  • mgo72
    mgo72

    Een auto huren bij Hertz als Spire. Week brengt 5000 punten status bij.

  • Koja78
    Koja78

    Cologne - Muelheim

  • mgo72
    mgo72

    Bij Crowne Plaza Antwerp krijg je ontbijt bij punten package.

  • daruda
    daruda

    @mgo72 said:
    Bij Crowne Plaza Antwerp krijg je ontbijt bij punten package.

    Enkel 1k bonus point packages zeker?

  • mgo72
    mgo72

    Die al zeker.

  • wimbor
    wimbor

    @mgo72 said:
    Bij Crowne Plaza Antwerp krijg je ontbijt bij punten package.

    krijgen? Als policy? Hoe heb je dat gedaan?

  • mgo72
    mgo72

    Package heeft dat.

  • Koja78
    Koja78

    Ze slaan weer door bij IHG

    net gekregen:
    "
    Accelerate has ended, and we're glad to see that you took advantage of the promotion and earned 3,000 points. Congratulations!
    "

  • bhermans
    bhermans

    @Koja78 said:
    Ze slaan weer door bij IHG

    net gekregen:
    "
    Accelerate has ended, and we're glad to see that you took advantage of the promotion and earned 3,000 points. Congratulations!
    "

    Ik kreeg 'm ook, maar wel vlak nadat ik nog eens gaan kijken was op ihg.com/accelerate. Of was dat toeval?

  • Koja78
    Koja78

    bij mij leek het na de update van de accelerate promo zelf.. (maar de punten zijn nog niet doorgerekend naar de account).. en 't waren er meer dan het vermelde

  • Chris
    Chris

    Mijn vrouw krijgt net een email dat ze platinum kan blijven met nog 3 nachten meer dit jaar.... ipv iets van 15 ofzo.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Inderdaad, ik ook net :

    "See the incredible status-saving power of 3 more nights
    Hi Nathalie, you love being Platinum Elite. We love you being Platinum Elite. So here’s a plan to help you keep your well-deserved status for all of 2017 with just 3 more nights in 2016—no matter how many nights you need.

    How amazing is that?

    And it’s simple to do. Just book 3 more nights on IHG.com and stay with us before the end of the year. Remember, if you book a Bonus Points Package you could earn up to 5,000 bonus points…and all of those points count toward your Elite status too.

    So, come see us again this year and keep a really good thing going."

    Nachten kopen met punten zal in dit geval ook niet gelden als 1 van die 3 nachten neem ik aan? :)

  • Jeroen
    Jeroen

    Hoeveel nachten hebben jullie in 2016 dan gedaan? Ik wil deze mail ook wel krijgen, ga Platinum net niet halen :)

  • Chris
    Chris

    @Jeroen said:
    Hoeveel nachten hebben jullie in 2016 dan gedaan? Ik wil deze mail ook wel krijgen, ga Platinum net niet halen :)

    mijn vrouw heeft 10 erg goedkope paid stays...... plus haar Plat was mijn Spire gift van vorige jaar.
    dus, geen probleem met 3 nachten meer voor Plat......moet lukken.

    oh en dan heb ik volgende jaar weer een Raffle voor platinum ;-) dan moet je die winnen @Jeroen

  • Jeroen
    Jeroen

    Ik heb ze gemaild of ze die promo ook niet aan mij willen geven, heb op dit moment 4 nachten geboekt. Zou straf zijn moest ik er net teveel of te weinig hebben gedaan dit jaar.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Ik heb er 10 waarvan 6 reward nights en 5000 qualifying points, dus heel gelukkig met dit voorstel, als het nog te halen is voor dit jaar want had niet meteen nog iets geplanned :)

  • Gigi2m02
    Gigi2m02
    edited oktober 2016

    Nice one voor CP Brussel, als ik niet niet aan Spire kom ga ik misschien wel die 5000 bonus point package doen. Ik werk toch quasi elke dag op kwartier stappen van die CP.

  • Jeroen
    Jeroen

    Lol, that was easy:

    Greetings from IHG Rewards Club! It is our pleasure to assist a Platinum Elite member like you.

    Please accept our apologies if you have not received an email regarding our new promotion “Jumpstart - Platinum - 3 night stay”. However, please be advise that we have successfully registered you to the said promotion and you will be receiving a separate email regarding this.

    Thank you for taking the time to contact us and we apologize for any inconvenience this issue may have caused you.Please let us know if you need further assistance.
    Have a wonderful day!

  • wimbor
    wimbor

    @Jeroen: dat was als gold of als platinum?

  • Jeroen
    Jeroen

    Platinum om platinum te blijven.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!