Testers gezocht : nieuwe searchtool voor vluchten

Antoine
Antoine
edited januari 2017 in Algemene discussies
Tagged:

Ik heb een tool gemaakt die een aantal bestaande websites en applicaties combineert om zo gemakkelijker, flexiebeler en sneller de beste vluchten te kunnen vinden.

Het combineert de kracht en flexibiliteit van ITA Matrix met een groot aantal OTA's. Het geeft je ook de mogelijkheid om mixed cabin en bookingclasses op te zoeken. Ideeal voor het pricen van fuel dumps.

Voor de website tool publiek wordt, zoek ik een aantal testers om de tool nog te kunnen verbeteren.
Gebruik van ITA matrix is een + maar geen must. Als je toegang wil, stuur me dan een PM en dan geef ik je via skype of whatsapp nog wat meer info en toegang tot de tool




Tagged:

Berichten

  • Chris
    Chris

    Yep interesse!

  • Antoine
    Antoine

    @Chris said:
    Yep interesse!

    je hebt een PM

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Slaag je op wat er gezocht wordt? :-)

  • Klaas
    Klaas

    Ik heb ook interesse! Was me een aantal maanden geleden aan het afvragen waarom dit niet bestond, maar van code heb ik helaas geen kaas gegeten :smile:

  • Antoine
    Antoine

    @disillusionedTM said:
    Slaag je op wat er gezocht wordt? :-)

    Ben je bang dat ik iets ga leren? :-) . Momenteel wordt er nog niets gelogd, Ik wil vooral de usability en de links naar de OTA's goed hebben. Er zijn zelfs geen affiliate links

  • Antoine
    Antoine

    @Klaas said:
    Ik heb ook interesse! Was me een aantal maanden geleden aan het afvragen waarom dit niet bestond, maar van code heb ik helaas geen kaas gegeten :smile:

    stuur maar PM met je skype of whatsapp

  • Aaron
    Aaron

    Ik heb ook interesse!

  • LTW
    LTW

    @disillusionedTM said:
    Slaag je op wat er gezocht wordt? :-)

    Was ook mijn eerste idee...

    Er zijn al tools zoals ITA Powertools en Book with Matrix. Dus de meerwaarde voor gebruikers lijkt me al bij al beperkt.

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited januari 2017

    @Klaas said:
    Ik heb ook interesse! Was me een aantal maanden geleden aan het afvragen waarom dit niet bestond, maar van code heb ik helaas geen kaas gegeten :smile:

    Er staat een script op Flyertalk om aan jouw browser toe te voegen waardoor je ook reeds deze functionaliteiten hebt.

    Daarnaast is bestond er reeds een website zoals Antoine gemaakt heeft, maar deze was te beperkt (bookwithmatrix.com).

    Dus wel leuk gedaan van Antoine :)

    Antoine, ik kan niet zien of deze er reeds bij staan, maar kan je ook kilroy en supersaver toevoegen?

  • fbruno
    fbruno

    Zou leuk zijn als dit op termijn aan een GDS gekoppeld kan worden, zoals bookwithmatrix nu gedaan heeft (met 15$ ticketfee, maar ze accepteren voorlopig enkel Amerikaanse kaarten).

    Op die manier zou het een pak makkelijker worden om zelf je boekingsklasses te kiezen (bijvoorbeeld een mix van economy/premium economy/business).
    Er zijn ook genoeg normale itineraries die online niet of enkel heel lastig te boeken zijn.

  • Dima
    Dima

    Zeker interesse!

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!