hulp bij boeken vlucht BRU-LIS-BRU

batusai
batusai

omdat ik nog niet veel kaas gegeten heb voor het optimaal boeken van een vlucht toch maar de vraag hier even plaatsen. alle hulp is welkom.

ik ben dus op zoek naar de meest voordelige retourvlucht brussel lisbon
op 27 september en terug op 3 oktober met 2 volwassenen en 1 kind incl ruimbagage.

ik volg nu al enkele weken de prijzen via google en deze gaan rustig omhoog. Is er nog een kans dat deze terug zakken omdat ik nog veel tijd heb tegen de vlucht is?

heb ook al ontdekt dat ik afzonderlijk enkele vluchten boek het goedkoper is dan direct retour te boeken?

Via momondo bijvoorbeeld zijn de prijzen allemaal zonder ruimbagage en dan is het toch moeilijk om te vergelijken of een duidelijk eindsaldo te verkrijgen.

Wat zijn mijn beste opties? Zou nu ongeveer een 410€ kosten momenteel.

Berichten

  • daruda
    daruda

    probeer eens via skycheck.de of jetcost.nl

  • vkpeter
    vkpeter

    moet het bru zijn? Misschien zijn er betere prijzen in omliggende vliegvelden (crl, ein, dus, ams, oos)

  • Aaron
    Aaron

    Over het algemeen worden vluchten binnen Europa enkel duurder hoe dichter je bij vertrekdatum komt. Bij low cost carriers valt het veel moeilijker in te schatten of de prijzen nog zullen dalen of niet.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!