30 minuten gratis parkeren en 10% korting met de Brussels Airport Pcard+

michelvst
michelvst

Brussels Airport en Interparking lanceren de "Brussels Airport Pcard+". Wie met deze kaart binnenrijdt op de parkings van Brussels Airport krijgt het eerste half uur gratis in de parkings P1, P2 en P3 vlak bij de terminals en krijgt in deze parkings ook korting.

De Pcard+ is gratis, zonder beheerskosten en biedt verschillende voordelen.

Tot nu toe kon iedereen 15 minuten gratis parkeren in deze parkings, met een Pcard+ wordt dat uitgebreid tot 30 minuten. Wie geen Pcard+ heeft, betaalt 2 euro voor het eerste half uur. De bestaande Pcard+ van Interparking biedt dezelfde voordelen aan.

Wie een Pcard+ gebruikt, geniet ook van 10% korting bij elke parkeerbeurt langer dan 24 uur in P1, P2 en P3. Wie minder dan 24 uur parkeert, krijgt 2 euro korting. Bovendien geeft de kaart ook recht op voordeeltarieven in een 70-tal parkeergarages van Interparking in België.

Hoe werkt het? Je scant de kaart aan de slagboom bij het binnen- en buitenrijden van de parkings. De kortingen van de Pcard+ worden automatisch verrekend en de eventuele kosten voor het parkeren worden elektronisch afgerekend met de kredietkaart of domiciliering die gekoppeld is aan de parkeerkaart. De Pcard+ kan gratis besteld worden op www.brusselsairport.be\pcard.

Bron: Press Office Brussels Airport Company

Berichten

  • vincentjanv
    vincentjanv

    Ik heb de 'gewone' Pcard+ en snap niet goed waarom ze een andere kaart uitbregen, daar de bestaande kaart dezelfde voordelen biedt.

  • michelvst
    michelvst

    Ghoh, branding zeker...

  • Emmy
    Emmy

    op het journaal spraken ze ook van een nieuwe kaart...terwijl deze al jaren in mijn portefeuille zit :)

  • vincentjanv
    vincentjanv

    @Emmy said:
    op het journaal spraken ze ook van een nieuwe kaart...terwijl deze al jaren in mijn portefeuille zit :)

    Ik laat hem in mijn auto liggen, in de middenconsole, anders is dat altijd nog wriemelen om de portefeuille uit achterzak te halen voor de bareel:p Dan mag je wel niet vergeten hem mee te nemen indien de garage wordt afgesloten en je deze nodig hebt om binnen te geraken (been there, done that...)

  • Frosch
    Frosch

    Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, zeer handig, bedankt voor de tip!

    Hier overigens de kaart van de overige interparkings in B: http://www.interparking.be/en/find-parking/search-results/?keyword=&page=0

    In het buitenland hebben ze ook interparkings, maar daar werkt dat niet, veronderstel ik?

  • Jeroen
    Jeroen

    Gisteren aangevraagd, vandaag aangekomen. Thanks Michel.

  • vkpeter
    vkpeter

    Idd, hij zit vandaag al in de brievenbus. Je kan hem ook gebruiken als GO kaart voor de MIVB.

  • Frosch
    Frosch

    De Kaart is op unieke wijze gebonden aan het voertuig dat opgegeven werd in de « P CARD » overeenkomst (« de Overeenkomst »), gesloten tussen de Klant en Servipark.

    Ik moet echter nergens een nummerplaat of voertuigomschrijving ingeven?

  • michelvst
    michelvst

    Wrs de eerste keer je binnenrijdt via de nummerplaatlezers van de parking.

  • vkpeter
    vkpeter

    Hoop niet dat je per nummerplaat een aparte kaart nodig hebt

  • Frosch
    Frosch

    Dat vraag ik me dus ook af - kan in principe perfect gelinkt zijn via de nummerplaatlezers.

  • vincentjanv
    vincentjanv

    @vkpeter said:
    Hoop niet dat je per nummerplaat een aparte kaart nodig hebt

    Nee hoor, althans de gewone Pcard niet. Is ondertussen mijn 2e auto met dezelfde kaart, en iemand anders heeft mijn kaart ook al gebruikt (broer).

  • Emmy
    Emmy

    ik heb ook al betaald in een andere wagen.

    Normaal moet dan gewoon lukken.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!