Wens iedereen een vliegende start in 2017 !

Gert
Gert

Heeft er iemand oudjaar in de lucht doorgebracht?

Aanrader?

Berichten

  • Tim
    Tim

    Nog niet gedaan, maar ik denk niet dat het een aanrader is. Heel soms wordt er wel eens iets speciaal gedaan door de luchtvaartmaatschappijen, maar niet in die mate dat het de moeite is om speciaal te gaan vliegen tijdens de jaarwisseling :)

  • kristof
    kristof

    Geloof me, nieuwjaar id lucht stelt echt ni veel voor. Heb het zelf meegemaakt id tijd dat ik nog vloog en de mensen aan boord zijn er gewoon minder mee bezig. Die vinden slaap om middernacht belangrijker dan kijken naar een digitale klok die zegt dat nummer 6 verandert in nummer 7.

    Vluchten die vertrekken op 1 januari is dan weer wel fun in vele gevallen. Meestal heb je d'r wel een paar die rechtstreeks van het feest/ de club naar de luchthaven gaan en die nog wel even de sfeer proberen op te krikken in het begin van de vlucht. Eens de alcohol en de druk van de cabine hun werk doen hoor je die niet meer tot op bestemming waar ze dan meestal met een houten kop van boord gaan.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!