Club lounges IC's in 2017 meer gelijk en a la carte

Chris
Chris

In 2017 zouden de club lounges van de IC's meer a la carte worden. dwz bij ontbijt keuze uit 5-7 a la carte dishes naast het buffet en bij the evening cocktail ook.

Het viel mij op dat bij de IC Osaka de club écht heel goed is. Vergeleken met anderen waar je bijna niks krijgt. Navraag bij de GM gedaan en die gaf aan dat dat een verandering is bij Intercon dat het meer a la carte gaat en meer exclusief.

Ben benieuwd; nu hopen dat upgrades voor Spire ook altijd club is. Zelfs voor RA is dat niet altijd zo.

Berichten

  • Glenn
    Glenn

    @Chris said:
    Ben benieuwd; nu hopen dat upgrades voor Spire ook altijd club is. Zelfs voor RA is dat niet altijd zo.

    Vanaf 1 februari zouden Spire members altijd club lounge toegang krijgen bij de Crowne Plaza's, maar niet bij IC.

  • daruda
    daruda

    bron? :-)

  • Glenn
    Glenn

    @daruda Front office manager van de CP Amsterdam South.

  • daruda
    daruda

    Zonder enige officiële communicatie, lijkt mij dat niet echt betrouwbaar :)

  • Katrien
    Katrien

    @Chris said:

    Het viel mij op dat bij de IC Osaka de club écht heel goed is. Vergeleken met anderen waar je bijna niks krijgt.

    Is dat niet bij alle club lounges. Een immens verschil, ook al gaat het om dezelfde brand. Zowel airport lounges als hotel lounges.

    En blijkbaar hebben hotels soms 2 lounges: een meer secret/upgraded lounge voor hogere status.
    Dit heb ik ervaren in Hilton Tokyo. Een lounge speciaal voor diamond members: een mooi assortiment hapjes. (Vermits elk member hier hilton diamond is sinds begin vorig jaar ;-) , goed om weten als je die kanten uitgaat.)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Wanneer ben je laatst in IC Osaka geweest? Naar wat ik hoorde hebben de wijzigingen daar juist een negatieve impact vs pakweg een jaar terug.

  • Jelle
    Jelle

    @disillusionedTM said:
    Wanneer ben je laatst in IC Osaka geweest? Naar wat ik hoorde hebben de wijzigingen daar juist een negatieve impact vs pakweg een jaar terug.

    Hij zit nu in Japan volgend Swarm :)

  • Chris
    Chris

    @disillusionedTM said:
    Wanneer ben je laatst in IC Osaka geweest? Naar wat ik hoorde hebben de wijzigingen daar juist een negatieve impact vs pakweg een jaar terug.

    Ik was er gisteren en is echt een top IC........... super kamers, super lounge echt top. Ik weet niet hoe het een jaar terug was; als dit nu slechter is dan moet het een jaar terug mega goed zijn geweest. Echt een van de betere lounges en IC's wat mij betreft hoor.

    zit nu in de CP Kobe; behalve de club floors hebben ze enkel heating geen airco (en kamers zijn 23-24 graden). na klacht 1 nacht nu club floor in een smoking room (ik prefereer airco boven non smoking) vandaag naar een non smoking room.
    verder prima; als compensatie club erbij gekregen. (het was een punten nacht).

    wat mij wel opvalt in Japan dat iets gratis erbij krijgen echt veel onderhandeling kost (IC Osaka wél club erbij en een suite) en dat ze erg krenterig zijn plus het feit dat ze een mega assortiment aan kamer types hebben en dan een upgrade dus nogal vaag is.

  • Chris
    Chris

    @Glenn said:
    @daruda Front office manager van de CP Amsterdam South.

    als je of iemand een officiele bron heeft graag even door sturen. altijd handig bij de hand te hebben bij hotels die de memo "niet gehad hebben" ;-)

  • Glenn
    Glenn

    @Glenn said:
    Vanaf 1 februari zouden Spire members altijd club lounge toegang krijgen bij de Crowne Plaza's, maar niet bij IC.

    Ter info, deze nieuwe benefit is nu effectief van kracht voor Spire members. Bij check-in heb je nu de keuze tussen 600 punten, drinkvoucher of club lounge toegang (indien aanwezig).

  • Chris
    Chris

    @Glenn said:
    Ter info, deze nieuwe benefit is nu effectief van kracht voor Spire members. Bij check-in heb je nu de keuze tussen 600 punten, drinkvoucher of club lounge toegang (indien aanwezig).

    Is daar online iets over te vinden?

  • Glenn
    Glenn

    De benefits op de IHG site zijn nog niet up to date, maar dit werd door IHG op Twitter wel reeds bevestigd.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!