Martin's hotel 'pay what you want'

Christophe
Christophe

Martin's hotel heeft nu een speciale actie, verblijf tussen 23/12 en 08/01 en betaal zoveel je wil. Of zo weinig want vanaf 1 euro kan je een kamer boeken. Er komt wel nog 8 euro city tax bij. Wij verblijven er op 30/12.
Meeting? :-)

https://secure.cubilis.eu/group/martinshotels/extendedSearch?package=1456&lang=nl

Berichten

  • flrvt
    flrvt

    Leuke actie!

    Nu ben ik wel al in MARTIN´S BRUSSELS EU geweest, en ik vond dat amper 9 euro waard eigenlijk :p

  • Christophe
    Christophe
    edited december 2016

    @flrvt said:
    Leuke actie!

    Nu ben ik wel al in MARTIN´S BRUSSELS EU geweest, en ik vond dat amper 9 euro waard eigenlijk :p

    Tja, een vlucht met Ryanair vind ik ook geen 20 euro waard maar als ik daarvoor in Malaga of Venetië geraak doe ik niet moeilijk. Idem voor weekendje BXL :-) En gezien de recensies zal het nog wel meevallen daar. Geloof trouwens dat ze hun hotels echt niet meer vol krijgen in Brussel.

  • Jelle
    Jelle

    amai zalig! merci om te delen :)

  • bhermans
    bhermans

    Ook geboekt voor de 30ste. Heb de dag erop 's morgens een vlucht, dus komt goed uit.

  • doddel
    doddel

    Deal enkel voor Brussel?

  • Christophe
    Christophe

    @doddel said:
    Deal enkel voor Brussel?

    Blijkbaar wel, anders had ik er nog wel enkele andere getest.

  • claenen
    claenen

    @bhermans said:
    Ook geboekt voor de 30ste. Heb de dag erop 's morgens een vlucht, dus komt goed uit.

    geen beschikbaarheid meer op 30/12 :(

  • Darrow
    Darrow

    Geven jullie dan effectief €1? Of toch een beetje meer? ;)

  • Christophe
    Christophe

    @Darrow said:
    Geven jullie dan effectief €1? Of toch een beetje meer? ;)

    Je moet het hotel ook iets gunnen he, ik heb 2x ontbijt en parking bijgeboekt. Tarief is 1 euro.

  • claenen
    claenen

    @Christophe said:

    @Darrow said:
    Geven jullie dan effectief €1? Of toch een beetje meer? ;)

    Je moet het hotel ook iets gunnen he, ik heb 2x ontbijt en parking bijgeboekt. Tarief is 1 euro.

    Langs de andere kant... je weet wat het risico is als je zo'n promotie organiseert. Is slechts beperkt aantal kamers, dus die kosten zijn gedekt hoor.

  • bhermans
    bhermans

    Om 23u30 aangekomen, maar de check-in wilde niet echt lukken. De receptionist wist niet hoe ie een roomkey moest aanmaken. Zelfs na een kwartier bellen met een collega wilde het niet lukken.
    Hij is dan maar meegelopen naar de kamer en heeft mij binnengelaten. Hij schuift de key onder de deur als het hem gelukt is :|

  • bhermans
    bhermans

    Bij checkout kreeg ik de vraag hoeveel ik wilde betalen. €1 zeg ik, ik heb toch geboekt voor €1?
    Ah ja, maar de bedoeling was dat je na je stay betaalt hoeveel de kamer voor jou waard was.
    Ikke: €1 is ok... :)

  • Christophe
    Christophe

    Schrijf dat maar op de evaluatie die je hebt gekregen

  • bhermans
    bhermans

    @Christophe said:
    Schrijf dat maar op de evaluatie die je hebt gekregen

    Niks gekregen...

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!