Garuda 90% miles off promotion

daruda
daruda
edited december 2016 in Algemene discussies

https://garudamiles.com/TopHome/news-and-offers/special-offers/Best-Deal-of-The-Year-en-US

Amsterdam Jakarta H&T business zou een €800 zijn met taxes erbij.
€1250 H&T in First.

Enige drawback:

bron: http://onemileatatime.boardingarea.com/2016/12/22/garudas-90-off-award-promotion-is-confirmed/

Iets te veel risico indien je nog geen lid was bij Garuda, maar voor degene die lid zijn en miles hebben. Wat een deal :o

«1

Berichten

  • steeve321
    steeve321

    Mooie actie. Bedankt voor het bericht. Ik heb nog SPG-punten. Lukt het om deze nog voor 31 december om te zetten naar mijlen?

  • steeve321
    steeve321

    Oeps, Garuda werkt niet samen met SPG :/

  • michelvst
    michelvst

    Je zou de mijlen gewoon kunnen kopen tijdens het ticketing proces blijkbaar.

    Het dichtstbijzijnde ticketing office is in Amsterdam Schiphol:
    Schiphol Boulevard 177, 1118 BG Schiphol Airport
    Telephone (31-20) 550 2600
    Facsimile (31-20) 550 2666

    Het lijkt mij ook raadzaam eens naar dat office in Amsterdam te bellen ivm die kaart, en vooral of de tijdelijk geprinte kaart ook voldoende is. Je kan alleszins tickets on hold laten plaatsen voorlopig (lijkt me minstens voor 24h mogelijk) en dat is dan ook het beste wat je momenteel kan doen, als je al binnengeraakt. Availability zou wel eens heel erg snel kunnen opdrogen... Daarmee loop je alleszins geen enkel risico en geeft rustig de tijd om alles uit te zoeken.

  • daruda
    daruda

    spijtig dat Jakarta - Amsterdam een nachtvlucht is.
    Amsterdam - Jakarta is 16h45 vertrekken.

    Best heen first voor halve dagvlucht reden
    Best terug first voor first class lounge reden?

    Twijfels!

  • Jelle
    Jelle
    edited december 2016

    jakarta-amsterdam is 17u vliegen. Nachtvlucht maakt dan ni uit ze zou ik denken.

  • Chris
    Chris

    @Jelle said:
    jakarta-amsterdam is 17u vliegen. Nachtvlucht maakt dan ni uit ze zou ik denken.

    exact. Dat is 4 uur slapen en 13 uur zuipen :-)

  • Chris
    Chris

    echt Hobby * bij sign-up verplicht?

  • Chris
    Chris

    @michelvst said:
    Je zou de mijlen gewoon kunnen kopen tijdens het ticketing proces blijkbaar.

    Het dichtstbijzijnde ticketing office is in Amsterdam Schiphol:
    Schiphol Boulevard 177, 1118 BG Schiphol Airport
    Telephone (31-20) 550 2600
    Facsimile (31-20) 550 2666

    Het lijkt mij ook raadzaam eens naar dat office in Amsterdam te bellen ivm die kaart, en vooral of de tijdelijk geprinte kaart ook voldoende is. Je kan alleszins tickets on hold laten plaatsen voorlopig (lijkt me minstens voor 24h mogelijk) en dat is dan ook het beste wat je momenteel kan doen, als je al binnengeraakt. Availability zou wel eens heel erg snel kunnen opdrogen... Daarmee loop je alleszins geen enkel risico en geeft rustig de tijd om alles uit te zoeken.

    zal morgen eens langslopen. Want wat ik zie kan je dan voor 9000 mijlen naar Jakarta.

  • daruda
    daruda
    edited december 2016

    @Jelle said:
    jakarta-amsterdam is 17u vliegen. Nachtvlucht maakt dan ni uit ze zou ik denken.

    Ik weet niet hoe gij vliegt, maar wat ik zie is 14h30 :)

  • Chris
    Chris

    je kan max 50000 mijlen kopen. een first class is 19000 mijlen (-90%). bizz is 9000.
    morgen loop ik er even langs moet toch naar schiphol

  • Chris
    Chris

    hij zegt daar toch dat je fysieke kaart moet tonen?

  • Stijn_A
    Stijn_A

    staat in de update bovenaan, met link naar twitter

  • Chris
    Chris
    edited december 2016

    Hmmm wide availability dat wel. En taxen zijn bijna niks? 36 euro vanaf AMS-Jakarta voor een RT? zou komen op een RT voor circa 1000 euro pp in FIRST.

  • daruda
    daruda

    Taxen zijn toch 259? Hoe vindt jij 36?

  • Chris
    Chris

    @daruda said:
    Taxen zijn toch 259? Hoe vindt jij 36?

    miles 380,000
    €32.63

    dat is dan toch de taxen die 32.63 euro?

  • daruda
    daruda

    ik denk dat het fout is in hun systeem.
    Als ik op ita matrix kijk staat er 259.

  • Jelle
    Jelle

    @daruda said:

    @Jelle said:
    jakarta-amsterdam is 17u vliegen. Nachtvlucht maakt dan ni uit ze zou ik denken.

    Ik weet niet hoe gij vliegt, maar wat ik zie is 14h30 :)

    Momondo toonde 17u op de terugvlucht.

  • daruda
    daruda

    is met tussenstop in SIN vermoed ik.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!