Kredietkaart miles and more narigheid

batusai
batusai

Ik heb volgende situatie:

Had in oktober via miles en more een amex aangevraagd met de bijhorende pdf. Na 5 tal weken gehoord gekregen dat ik geweigerd ben en voor meer info te bellen naar een gegeven tel nr. Ik gedaan maar daar wou of kon met geen verdere info van weigering geven. Klacht laten opstellen en men zou me terugbellen. Tot op heden nog niets of niemand gehoord word steeds doorverwezen.
Dus dit het amex verhaal

Part 2 dan maar mastercard via dezelfde weg.
Na 4 weken een mail dat ik mijn gehele aanslagbiljet moet doormailen. Nu 6 weken verder nog niets gehoord. Vandaag gebeld naar bcc card services en niets te vinden in systeem. Ze houden me op de hoogte

Dus hetzelfde verhaal.
Nu het rare aan beide delen is dat amex en mastercard contact gegevens door elkaar lopen zowel mail als tel. In onderschrift staat bcc card service van mastercard en alphacards van amex.

Op de brief van weigering amex stond zelfs tel nr van mastercard en vielen ze uit de lucht?

Werken deze dan samen? Ook op de officiele aanvragen op de miles eb more site verschillende email maar wel zelfde adres.

Zit nu al 2 keer 6 weken te wachten zonder info.

Iemand dezelfde ervaring of info

Berichten

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    Wimbor heeft dit in een ander topic reeds verduidelijkt dacht ik :smile: Alpha Card is inderdaad joint venture met Fortis, maar het is ook de moeder van het tweede kredietkaartenbedrijf in ons land: BCC Corporate. En die doen VISA en MC. Dus de facto hebben ze wel degelijk zowel VISA, MC als Amex in portefeuille.

    Wel raar dat je geen reden gekregen hebt van weigering.
    Ligt je loon voldoende hoog, vast werk ?

  • vkpeter
    vkpeter
    edited december 2016

    Heb visa en mc fysiek bij de bank aangevraagd en moest gewoon een blad tekeken en later kaart in de brievenbus

    Update: oeps, het gaat niet over een M&M CC, mods, kan je mijn comment wissen?

  • batusai
    batusai

    Jeps vast werk 2 verdieners met een deftig inkomen.
    Is echt een soep. Alle er is al duidelijk dat alphacards en bcc bij elkaar horen.

  • wimbor
    wimbor
    edited december 2016

    Ik heb voor mijn vrouw een MC besteld en heb een gelijkaardig probleem... Kaart zou goedgekeurd zijn maar wordt niet aangemaakt. Ik heb ook geprobeerd BCC te contacteren maar na drie maanden nog steeds geen duidelijk antwoord.

    Duitse Amex Gold is op zich misschien interessant maar beschermt je niet tegen het vervallen van mijlen...

  • batusai
    batusai

    Is echt geen service. Hoop dat dit snel is opgelost

  • mgo72
    mgo72

    BCC en Alphacard zijn gewoon een ramp!

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Ha, zeer herkenbaar. Heb de Amex platinum va Brussels en dacht dat je inkomen daarvoor op 37000 ofzo moet liggen. Goed ik voldoe daaraan en stuur mijn aanslagbiljet mee door. Kijken die pippo's natuurlijk naar het belastbaar inkomen. Geweigerd... Dat heeft me dus enige telefoontjes gekost om aan die mensen aan de andere lijn uit te leggen hoe een aanslagbiljet werkt. Uiteindelijk in orde gekomen en men kaart ( zonder chip nog wel) gekregen en vandaag juist de 100000 miles behaald!!

    Effe prullen/doorbijten en daarna is het toch wel de moeite vind ik.

  • batusai
    batusai

    @Itachimaru said:
    Ha, zeer herkenbaar. Heb de Amex platinum va Brussels en dacht dat je inkomen daarvoor op 37000 ofzo moet liggen. Goed ik voldoe daaraan en stuur mijn aanslagbiljet mee door. Kijken die pippo's natuurlijk naar het belastbaar inkomen. Geweigerd... Dat heeft me dus enige telefoontjes gekost om aan die mensen aan de andere lijn uit te leggen hoe een aanslagbiljet werkt. Uiteindelijk in orde gekomen en men kaart ( zonder chip nog wel) gekregen en vandaag juist de 100000 miles behaald!!

    Effe prullen/doorbijten en daarna is het toch wel de moeite vind ik.

    Ja maar het rare is dat ik geen uitleg krijg waarom ik ben geweigerd. Er staat geweigerd in het systeem meneer maar kunnen niet zien waarom krijg ik dan als antwoord. Ik voldoe aan de budgetten maar denk dat het ook zoiets is om mijn loonbrief duidelijk te begrijpen dat het daar niet klopt. Naar welk nr heb jij hiervoor gebeld om het op te lossen van de amex miles and more platinum kaart?

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Gewoon het nummer van op de website. +32 (0)2 676 26 66 Hebben mij dan wel enkele keren doorverbonden. Heeft zeker 3 telefoontjes en 3 verschillende mensen geduurd voor het in orde was. Zou er gewoon even achter doorvragen. De man/vrouw achter dat telefoonnummer heeft me toen niet kunnen helpen. Was iemand anders , dacht iemand van aanvragen die je aan de telefoon moet krijgen.

  • doddel
    doddel

    Zelfde hier. Eerst geweigerd en dan paar keer gebeld. Ondertussen 150000 Miles verder ;)

  • michelvst
    michelvst
    edited december 2016

    Ik heb het gegeven van N26/Duitse Amex afgesplit naar een aparte thread, aangezien hier wel wat animo voorwas. Er zijn geen posts gewist, enkel verplaatst. Nieuwe thread is hier te vinden: https://forum.jumpseat.be/discussion/922/duitse-american-express-gold-n26-payback

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!