Referral Nederlandse Amex

Chris
Chris

Als iemand ooit een NL AMEX flying blue wil aanvragen (of een gewone kaart) PM me even voor een link (moet persoonlijk gemaakt worden). Jij, maar ik ook, krijgen dan wat bonus mijlen ;-)

Tagged:
«1

Berichten

  • EK184
    EK184

    En voor een DE Amex bij mij ;-)> @Chris said:

    Als iemand ooit een NL AMEX flying blue wil aanvragen (of een gewone kaart) PM me even voor een link (moet persoonlijk gemaakt worden). Jij, maar ik ook, krijgen dan wat bonus mijlen ;-)

  • Chris
    Chris

    De Gold (en silver ook) is nu gratis 1ste jaar. Je krijgt 10000 mijlen. dat is een enkeltje in de EU of in promo awards zelfs RT.

    inclusief reisverzekering (die dus ook gratis is).

    https://americanexpress.com/nl/cards/kaarten-vergelijken/?inav=nl_menu_cards_fbcards_compare#award-miles

    als je hem aanvraagt.......PM mij even stuur ik je een link voor aanmelding (die link is persoonlijk; niet standaard referral) en kan ik ook 10000 mijlen krijgen.

    heb je dus geen NL kaart, vraag hem sowieso aan :-) gratis mijlen altijd goed toch? PM Me maar.

  • matijs
    matijs

    Via deze link: www.americanexpress.nl/introduceren/matijeUB3t zijn onderstaande kaarten aan te vragen voor inwoners van Nederland. De link komt standaard uit bij de Gold card, maar dit kan je links-onderin aanpassen.

    • Flying Blue - Platinum Card
      25.000 bonus miles
      1,5 mile per uitgegeven euro
      8 qualifying vluchten per jaar
      1e jaar 456 euro ipv 600 euro

    • Flying Blue - Gold Card
      11.000 bonus miles
      1 mile per uitgegeven euro
      4 qualifying vluchten per jaar
      1e jaar gratis

    • Flying Blue - Silver Card
      5.500 bonus miles
      0,8 mile per uitgegeven euro
      2 qualifying vluchten per jaar
      1e jaar gratis

    Voor alle aanbiedingen moet je in de eerste 3 maanden minimaal 500 euro uitgeven.

    Het is een referral link, waarbij ik hetzelfde aantal miles krijg als de aanvrager.

  • matijs
    matijs

    Nu tijdelijk 22.000 bonus miles ipv 11.000 bij de Flying Blue Gold Card, via http://www.americanexpress.nl/introduceren/matijeUB3t

    De rest van de voorwaarden is gelijk.
    Er staat niet bij tot wanneer deze actie geldig is...

  • daruda
    daruda

    iemand in BE deze kaart al proberen aan te vragen?

  • matijs
    matijs

    In de voorwaarden staat dat je een Nederlandse bankrekening nodig hebt. Je kunt bij het aanmelden in de 1e stap wel Belgisch als nationaliteit kiezen, dus misschien is het wel mogelijk...

    "U bent minimaal 18 jaar oud, heeft een bruto inkomen van minimaal € 23.000,- per jaar en bent in het bezit van een lopende rekening bij een Nederlandse bank."

    Via bunq kun je gratis een Nederlandse bank account krijgen (dat is een bank die alleen via een app werkt, zie http://www.bunq.nl). Je kan daar geld op storten met SOFORT (https://together.bunq.com/topic/bunq-gebruiken-in-belgie), maar het is ook gewoon een IBAN, dus je kan er ook gewoon geld naar overmaken (aangezien je credit card uitgaven daarvan geincasseerd worden dan).

  • arno75
    arno75

    Ik heb nog een referral link voor de AMEX Gold kaart. Hiermee ontvang je de kaart het 1e jaar gratis en krijg je tijdelijk 22.000 Rewards punten (bij besteding van 500 euro in de eerste 3 maanden). Daarnaast ontvang je twee keer lounge toegang per jaar en andere extra's. Deze actie is maar beperkt geldig – tot 22 oktober 2018. De link is: http://www.americanexpress.nl/introduceren/karelvmd6j?XLINK

  • vkpeter
    vkpeter

    Werkt die truc ook met de Nederlandse miles en more gold kaart?

  • arno75
    arno75

    Ik heb een airline branded card overwogen maar ben toch voor de reguliere gold card gegaan. Dit vanwege de vele extra's (twee keer per jaar lounge toegang, en travel voucher van 75 Euro, etc). En, de 1,2 Rewards punten die je per Euro verdiend kan je overboeken naar meerdere airlines zoals KLM, British Airways of Singapore Airlines. Dit geeft me meer flexabiliteit.

  • vkpeter
    vkpeter

    Wat me interessant leek bij een aantal buitenlandse M&m kaarten is de mogelijkheid om award Miles in te wisselen voor status Miles ;-)

  • mgo72
    mgo72

    Aanvaarden ze in NL Belgische klanten?

  • matijs
    matijs

    Op een ander forum (ik weet alleen niet meer welke) heb ik wel eens gelezen dat dit werkt, maar wel in combinatie met een Nederlandse bankrekening. Zie ook mijn eerdere post, maar je kunt nog steeds heel gemakkelijk en gratis een Nederlandse bankrekening aanvragen via www.bunq.nl (Via de app, geen kantoor bezoek nodig).

    Het gratis account geeft je een Nederlands IBAN die je via de app kunt vullen met SOFORT, maar je kunt er ook gewoon geld naar overmaken.

    Mocht je het willen proberen met de Flying Blue kaart, kan je mijn link gebruiken: www.americanexpress.nl/introduceren/matije5ahk?XLINK=MYCP

    En voor de reguliere kaarten de link van Arno.

    Verder schijnt het ook mogelijk te zijn om zowel de Flying Blue als reguliere kaart aan te vragen, maar dat heb ik nog niet geprobeerd...

  • janjaapp
    janjaapp

    Wil jij ook gratis de wereld rondvlieggen? Vraag dan gratis een Amex gold card aan! Via deze link: americanexpress.nl/introduceren/janjap6mX5 ontvang je 22.000 airmiles gratis. Hiermee vlieg je al op en neer naar Lissabon.

  • Chris
    Chris
    edited oktober 2018

    Ik heb de Plat KLM card omdat ik dan 1) mijn vrouw platinum status krijgt omdat ik dat ook heb. en 2) ik haar mijlen gratis kan overzetten naar mijn account.
    Wij als gezien 2 kids ook, kunnen dan met 4 man in de lounge. Is dat de 600 euro waard per jaar? ja en nee. Wij vliegen genoeg dat het dat wel is. zeker als je overstappen hebt kan je overal de lounge in. Dat telt met 4 man best aan. Verder krijg ik 60XP (20%) van wat nodig is om PLat te blijven.
    Verzekeringen zitten er ook bij en gebruik ik jaarlijks! (vertraagde bagage vooral).
    En: ze zijn heeeeel makkelijk met terug boeken foutieve zaken. maar dat is met AMEX altijd wel.

    Mijn link:americanexpress.nl/introduceren/johanwueBd?XLINK=MYCP

  • restomalpertuus
    restomalpertuus

    Vorige week geprobeerd. Nog geen resultaat.

  • markapd
    markapd

    Nederlandse American Express gold kaart.
    Momenteel 1e jaar gratis (normaal 170 euro)
    22.000 miles + 30 XP
    Check de pagina voor de voorwaarden:
    www.americanexpress.nl/introduceren/markri7wh?XLINK=MYCP

  • restomalpertuus
    restomalpertuus

    Na 3-4 weken heb ik nog geen antwoord ontvangen, ook geen negatief. Wrschijnlijk niet mogelijk deze aan te vragen als belg.

  • BartF
    BartF

    @restomalpertuus het klopt inderdaad dat je een Nederlandse bankrekening nodig hebt voor het aanvragen van de Amex Flying Blue. Mocht je een Nederlandse bankrekening hebben dan kun je de volgende link gebruiken om de Gold card het eerste jaar gratis te gebruiken + 22.000 flying blue miles te ontvangen:
    http://www.americanexpress.nl/introduceren/bartlia33?CPID=100256004
    Hopelijk lukt het je om de kaart aan te vragen!

    Vriendelijke groet,

    Bart F

  • blablabla65
    blablabla65

    Voor de geïnteresseerde, ik heb nog referral links voor de normale american express en flying blue.

    Amex flying blue, 20.000 miles, 40xp en eerste jaar gratis:

    www.americanexpress.nl/introduceren/jETROVdOzt?CPID=100256008

    Amex gold, 20.000 punten en eerste jaar gratis:

    www.americanexpress.nl/introduceren/aISLIBHaVA?CPID=100256008

  • mgo72
    mgo72

    Iemand een idee of je Amex punten van verschillende landen kan combineren?


    Wellicht niet.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!