Glenn
Ik zou 2 kamers moeten boeken voor 4 personen in totaal (mijn ouders en een bevriend koppel).
- Kan ik de boeking doen op de site van IHG in mijn naam (en de 4 personen als additional guests noteren)?
- Mogen dit 2 aparte boekingen zijn? Ik merk namelijk dat ik niet meer punten krijg door 2 kamers te boeken dan 1 kamer. 2 aparte boekingen van telkens 1 kamer geeft me direct het dubbel aantal punten.
op je eerste vraag: het kán wel, maar een hotel kán wat moeilijk doen. neem aan dat je ouders zelfde achternaam hebben?
je moet altijd 2 boekingen doen voor 2 kamers. en dan bij uitchecken alles op 1 factuur doen. je krijgt dan wél punten voor het bedrag. letop dat je dus kosten transferred naar 1 bill.
@chris
Zelfde achternaam ja. Ik had hier gelezen dat het via de "additional guests" zou mogelijk zijn bij IHG.
Wel vreemd dat je bij 1 boeking van 2 kamers maar de punten van 1 kamer krijgt. Het zullen dus 2 boekingen worden.
2 aparte boekingen voor kamers op dezelfde nacht onder hetzelfde account zullen je niet meer mijlen opbrengen dan 1 boeking voor 2 kamers. Je krijgt in Europa max punten voor 1 kamer per account. Als je ze verspreid over aparte boekingen, worden die achteraf toch als overlapping stays herkend.
@flrvt
klopt; echter als je de ene rekening overzet naar de andere rekening bij uitchecken krijg je vaak wel volle mep punten.
wel is 1 kamer qualifying.
Schrijf ze in voor de Accelerate en boek ze op hun naam. Boek erna een 2de nacht ergens en je hebt 1 nacht gratis
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk