IHG: 2 kamers boeken voor iemand anders

Glenn
Glenn
edited oktober 2015 in Hotel loyalty
Tagged:

Ik zou 2 kamers moeten boeken voor 4 personen in totaal (mijn ouders en een bevriend koppel).

  • Kan ik de boeking doen op de site van IHG in mijn naam (en de 4 personen als additional guests noteren)?
  • Mogen dit 2 aparte boekingen zijn? Ik merk namelijk dat ik niet meer punten krijg door 2 kamers te boeken dan 1 kamer. 2 aparte boekingen van telkens 1 kamer geeft me direct het dubbel aantal punten.
Tagged:

Berichten

  • Chris
    Chris

    @glenn

    op je eerste vraag: het kán wel, maar een hotel kán wat moeilijk doen. neem aan dat je ouders zelfde achternaam hebben?

    je moet altijd 2 boekingen doen voor 2 kamers. en dan bij uitchecken alles op 1 factuur doen. je krijgt dan wél punten voor het bedrag. letop dat je dus kosten transferred naar 1 bill.

  • Glenn
    Glenn

    @chris

    Zelfde achternaam ja. Ik had hier gelezen dat het via de "additional guests" zou mogelijk zijn bij IHG.

    Wel vreemd dat je bij 1 boeking van 2 kamers maar de punten van 1 kamer krijgt. Het zullen dus 2 boekingen worden.

  • flrvt
    flrvt

    Glenn zei: Wel vreemd dat je bij 1 boeking van 2 kamers maar de punten van 1 kamer krijgt. Het zullen dus 2 boekingen worden.

    2 aparte boekingen voor kamers op dezelfde nacht onder hetzelfde account zullen je niet meer mijlen opbrengen dan 1 boeking voor 2 kamers. Je krijgt in Europa max punten voor 1 kamer per account. Als je ze verspreid over aparte boekingen, worden die achteraf toch als overlapping stays herkend.

  • Chris
    Chris

    @flrvt

    klopt; echter als je de ene rekening overzet naar de andere rekening bij uitchecken krijg je vaak wel volle mep punten.
    wel is 1 kamer qualifying.

  • mgo72
    mgo72

    Schrijf ze in voor de Accelerate en boek ze op hun naam. Boek erna een 2de nacht ergens en je hebt 1 nacht gratis

    Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!