ruil: nachten hotel

2»

Berichten

  • Jelle
    Jelle

    @mgo72 said:
    Een topic kapen op zijn agressiefst dus.

    Ik heb er nog 3

    beetje stom om een apart topic per persoon aan te maken voor hetzelfde,

    Ti's hier ook gene Kapaza hé.

  • LTW
    LTW

    Agressief wordt het pas als je PM's krijgt van leden die te stom zijn om het te laten donderen waarin je aangemaand wordt om het forum niet te verzieken (!) omdat je een kritische analyse hebt gepost die niet in hun kraam past.

    Echt gebeurd ;)

    Competitie is goed voor de markt :smile:

    Succes met de handel voor allebei!

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    @mgo72 said:
    Een topic kapen op zijn agressiefst dus.

    Ik heb er nog 3

    Lol. Ik dacht dat je met Chris of turner al een oplossing had gevonden. Ik was er ook niet echt van uitgegaan dat je nog 3 unused nachten had (beetje veel).

    Ik heb een paar PMs gekregen, en de eerste vraag was telkens wat ik er voor in de plaats wilde. Er zijn verschillende mogelijkheden, maar een AMB certificate is iets wat vrij velen hier wel hebben. Een gratis nacht in de plaats krijgen is een mooie deal voor beide partijen.

    Vandaar mijn post om die meermaals ontvangen eerste vraag al vooraf te beantwoorden. No harm intended. Ik hoop dat je je 3 nachten kwijt kan. :-)

    Qua topic kapen kan dit board er anders wel wat van cfr. cash back referrals en destijds die social deal.

  • Koja78
    Koja78

    Verdraagzaamheid is tegenwoordig een zeldzaam goed in vlaanderenland

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited december 2016

    Ook dit weekend is IC Le Grand (net als vele andere IHG hotels) beschikbaar met Accelerate free night.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!