Berichten

  • Naes
    Naes
    edited december 2016

    St. Regis suite voor 78 euro p/p volpension

  • Jeroen
    Jeroen

    Slechts 1 nacht?

  • daruda
    daruda

    op tui worden de suites niet bevestigd...

    Die automatische Buchung Ihres Reisewunsches wurde vom Reservierungssystem des
    Anbieters leider noch nicht durchgefuehrt.
    Dieses kann z.B. durch zeitgleiche Wartungsarbeiten an den Systemen oder durch ploetzliche fehlende
    Verfuegbarkeit beim Anbieter verursacht werden.

  • daruda
    daruda

    tis al weg blijkbaar

  • Tim
    Tim

    Meteen mail dat het technische fout is..

  • daruda
    daruda

    iemand hem er door gekregen? Zowel 2x bij TUI als bij WEG.De mail met niet doorgevoerd.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @daruda said:
    tis al weg blijkbaar

    @Tim said:
    Meteen mail dat het technische fout is..

    Gelukkig dat de er 'whitelist' mensen op tijd bij waren met een alert te plaatsen, zodat je er tijdig bij was met te boeken :)

  • daruda
    daruda

    die alert marcheert btw niet, geen sms gehad en geen update in telegram :p

  • Jeroen
    Jeroen

    Geen idee wie de 'whitelist' people zijn maar was hij effectief te boeken? Zijn er bevestigingen ergens?

  • daruda
    daruda

    hij was te boeken, tot confirmation toe.
    Maar dan kreeg ik half uur later mail =>

    TUI.com - Ihre gewuenschte Reise ist leider ausgebucht
    weg.de - Leider müssen wir Ihnen mitteilen, dass wir Ihren Auftrag nicht wie gewünscht ausführen können.

    Vermoed dus dat ik te laat was ;)
    Leuk om te proberen, maar zelfs met goedkeuring worden ze wss toch cancelled.

  • Jeroen
    Jeroen

    Ja inderdaad, merk dat hotel errors echt amper gehonoreerd worden.

  • vkpeter
    vkpeter

    Laatste bericht op telegram is van het cp in bxl

  • claenen
    claenen

    Er is hier geen blacklist hoor :)

    Wat sommigen hier keer op keer schijnen te vergeten is dat de Jumpseat een vzw is die bestaat uit enthousiaste vrienden die tijd steken in de website en dit forum.
    Zij hebben allen een job waardoor ze niet bij elke deal onmiddelijk een alert kunnen sturen. Als student ben je op dat punt flexibeler. En maar goed ook! Geniet ervan while it lasts ;)
    Ik kan me voorstellen dat als er een alert waardige deal is dat de crew dit eerst even verifieert om te zien of de deal nog leeft. Wetende dat het vaak snel gedaan is, geen overbodige luxe. Niets zo vervelend als een alert voor iets wat niet meer kan. Ik zie de verwijten al als zijnde 'dat ze zelf geboekt hebben en dan massa geïnformeerd' al voor me...
    Als ik het hier zo zie is er binnen een uur gereageerd. Best snel voor iemand met drukke uren. Jammer dat het te laat was, maar dat heb je nu eenmaal met deals. Reden te meer om steeds het forum te checken ;)
    Je kan dan stellen dat iedereen alerts kan sturen, maar dan heb je weer misbruik mogelijkheden.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!