ik heb voor eind dit jaar nog wat mijlen nodig bij Miles & Smiles om Gold te blijven. Ik moet nog naar Cancun begin december.
Iemand tips over hoe ik best vlieg voor maximale miles bij Turkish (kan niet business vliegen)?
hoe zit het eigenlijk bij M&S voor het 'over hebben' van miles binnen een jaar? Ik moet voor 31/12/2016 nog 4500 status miles verzamelen. Stel dat ik naar Cancun vlieg met *A, dan is de kans groot dat ik over die 4500 miles ga. Wordt de overschot dan gebruikt voor de 37500 die ik nodig heb op 2 jaar tijd?
@doddel said:
hoe zit het eigenlijk bij M&S voor het 'over hebben' van miles binnen een jaar? Ik moet voor 31/12/2016 nog 4500 status miles verzamelen. Stel dat ik naar Cancun vlieg met *A, dan is de kans groot dat ik over die 4500 miles ga. Wordt de overschot dan gebruikt voor de 37500 die ik nodig heb op 2 jaar tijd?
Ja.
2j geleden status gehaald temidden van business trip (gold). De rest van de trip telde reeds mee voor nieuwe status.
@doddel said:
dammit, blijkt dat ik maar 1150 miles nodig heb... Niemand inspiratie??
Vluchten met A3 uiteraard, of anders binnen Europa met SK. Daar is het 600 miles minimum per segment. Een BRU-CPH-BRU is dan al voldoende. Of je doet iets als BRU-CPH-GVA-ARN-BRU of zo.
@doddel said:
done, last minute toch nog een treffelijke vlucht (met SN, AC en UA) gevonden naar CUN. Geeft me een 6000 miles, voor zover ik vlug heb berekend
Geef eens wat meer info, of ben ik al te laat? Heb ook nog een 3k mijlen nodig. De laatste promo met sn en ac richting de US voor een 300tal euro boekte allemaal in k klasse
@doddel said:
done, last minute toch nog een treffelijke vlucht (met SN, AC en UA) gevonden naar CUN. Geeft me een 6000 miles, voor zover ik vlug heb berekend
Geef eens wat meer info, of ben ik al te laat? Heb ook nog een 3k mijlen nodig. De laatste promo met sn en ac richting de US voor een 300tal euro boekte allemaal in k klasse
Je krijgt evenveel mijlen als dat je nodig hebt om de vlucht te doen die je met je betalend ticket maakt
't is geen MR. Ik moest in Cancun zijn, en heb gewoon een ticket gevonden met SN/AC/UA dat niet veel duurder was dan het goedkoopste ticket (bij OW), met even goede vlieguren. Dus toch maar dat genomen. Maar totaal niet zinvol als je niet die kanten uit moet ;-)
die promo kan interessant zijn als je een goedkoop retourtje naar IST vind, zeker in business
Je krijgt evenveel mijlen als dat je nodig hebt om de vlucht te doen die je met je betalend ticket maakt
De voorwaarden en uitleg van hun CS zijn dubbelzinnig. Eerste TK vlucht... volgens TK eerste vlucht tijdens periode. Maar agent zei wel steeds voor uw eerste TK vlucht
Ja, ik ben de topics op FT wat aan het volgen.. Het is idd nogal onduidelijk.. Anderzijds heb ik sowieso nog wat mijlen nodig.. en als er dan nog eens toevallig een pak extra zouden bijkomen, zou helemaal mooi zijn
Berichten
ik heb voor eind dit jaar nog wat mijlen nodig bij Miles & Smiles om Gold te blijven. Ik moet nog naar Cancun begin december.
Iemand tips over hoe ik best vlieg voor maximale miles bij Turkish (kan niet business vliegen)?
Is dit niks?
http://www.fly4free.com/flight-deals/europe/many-european-cities-to-cancun-mexico-from-only-e313/
interessant, maar meeste vluchten lijken geen of nauwelijks miles te geven. Zou liefst aan 100% kunnen boeken. Vlucht mag gerust duurder zijn
hoe zit het eigenlijk bij M&S voor het 'over hebben' van miles binnen een jaar? Ik moet voor 31/12/2016 nog 4500 status miles verzamelen. Stel dat ik naar Cancun vlieg met *A, dan is de kans groot dat ik over die 4500 miles ga. Wordt de overschot dan gebruikt voor de 37500 die ik nodig heb op 2 jaar tijd?
Ja.
2j geleden status gehaald temidden van business trip (gold). De rest van de trip telde reeds mee voor nieuwe status.
zijn er voor de kerstvakantie nog leuke runs mogelijk bij *A? Ik heb nog 3000 miles nodig om gold te blijven bij M&S
dammit, blijkt dat ik maar 1150 miles nodig heb... Niemand inspiratie??
Paar leuke routings met ET (eco 100%, business 150%)
MXP/FCO - PEK/SHA/BKK/HKG in economy <600EUR (verdient ongeveer 16K)
ARN - SEZ in business 1100-1200 EUR (verdient ongeveer 15.5k)
heb geen tijd voor lange vlucht, dus zal iets binnen Europa moeten zijn (zijn overigens wel hele mooie!)
Vluchten met A3 uiteraard, of anders binnen Europa met SK. Daar is het 600 miles minimum per segment. Een BRU-CPH-BRU is dan al voldoende. Of je doet iets als BRU-CPH-GVA-ARN-BRU of zo.
Ff op en af naar CPH of OSL geeft je 1200, en ARN zelfs zo'n 1500 door de minimum earnings van 600 met SK
zit bij M&S, niet M&B, dus niet alle vluchten met SK leveren zo veel op (goedkoopste return naar ARN op één dag bijvoorbeeld maar 250)
done, last minute toch nog een treffelijke vlucht (met SN, AC en UA) gevonden naar CUN. Geeft me een 6000 miles, voor zover ik vlug heb berekend
Geef eens wat meer info, of ben ik al te laat? Heb ook nog een 3k mijlen nodig. De laatste promo met sn en ac richting de US voor een 300tal euro boekte allemaal in k klasse
Maar zag net deze promo passeren:
http://www.turkishairlines.com/en-int/corporate/news/news/award-ticket-for-your-first-flight
Je krijgt evenveel mijlen als dat je nodig hebt om de vlucht te doen die je met je betalend ticket maakt
't is geen MR. Ik moest in Cancun zijn, en heb gewoon een ticket gevonden met SN/AC/UA dat niet veel duurder was dan het goedkoopste ticket (bij OW), met even goede vlieguren. Dus toch maar dat genomen. Maar totaal niet zinvol als je niet die kanten uit moet ;-)
die promo kan interessant zijn als je een goedkoop retourtje naar IST vind, zeker in business
De voorwaarden en uitleg van hun CS zijn dubbelzinnig. Eerste TK vlucht... volgens TK eerste vlucht tijdens periode. Maar agent zei wel steeds voor uw eerste TK vlucht
Ja, ik ben de topics op FT wat aan het volgen.. Het is idd nogal onduidelijk.. Anderzijds heb ik sowieso nog wat mijlen nodig.. en als er dan nog eens toevallig een pak extra zouden bijkomen, zou helemaal mooi zijn
Confirmatie gekregen dat het echt je eerste vlucht moet zijn.