Legaliteit van manufactured spending

2»

Berichten

  • doddel
    doddel

    Wat vinden jullie een goeie ratio retourkosten versus Miles?
    Stel, je hebt 10 euro retour kosten. Hoeveel Miles moet je dan kunnen verzamelen om het de moeite te maken? (Uitgaande van M&M)

  • Johan_L
    Johan_L

    Heeft er iemand nog tips om aan manufactured spending in Belgie te doen ?

  • Christophe
    Christophe

    Ik zou mijn huur willen betalen via paypal (dus gewoon geld overschrijven tss 2 personen). Paypal betaalt via mijn amex, maar tellen zulke geldtransfers ook voor miles?

  • mgo72
    mgo72

    Ja. Uiteraard.


    Enkel zit je met kosten bij paypal

  • Christophe
    Christophe

    Zou ongeveer 60 euro kosten voor 15000 mijlen. Lijkt me dan toch mooi meegenomen.

  • unusualtravelblog
    unusualtravelblog

    Ik kom dit jaar +- 5k spending tekort voor de jaarlijkse award mijlen. Zal dus volgend jaar overschakelen naar de preferred Amex ipv de premium.


    Iemand tips hoe ik die 5k nog kan creëren zonder al te veel verlies?

  • kristof
    kristof

    Misschien eens kijken naar een airline ticket waar je gratis kan annuleren.

    Bijvoorbeeld je boekt SQ in F voor 28 maart 2022 en zeker kijken dat het ticket fully refundable is wanneer je het annuleert op bijvoorbeeld 14 feb (want je valentijn was toch niet wat je ervan verwacht had 😜).

    Je zal dan wel de mijlen verliezen die je gekregen hebt bij de booking, maar de jaarlijkse bonus award mijlen zijn toch al binnen normaliter en ik denk niet dat die achteraf geannuleerd worden.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!