Wijzigingen BlueBiz-programma : Geen Alitalia meer vanaf 1/1/2017

Antoine
Antoine

Bluebiz, het businessluik van Flying Blue, heeft net een aankondiging gedaan :

"Graag willen we hierbij enkele belangrijke wijzigingen in het BlueBiz-programma onder de aandacht brengen. Deze wijzigingen gaan op 1 januari 2017 in:

De samenwerking tussen KLM, AIR FRANCE en Alitalia verandert zodanig dat Alitalia vanaf 31 december 2016 niet meer is aangesloten bij het BlueBiz programma. Dit betekent dat u na deze datum geen Blue Credits meer kunt sparen op tickets die door Alitalia zijn uitgegeven. U blijft echter gewoon Blue Credits sparen bij KL-, AF- en DL-codeshare vluchten die door Alitalia worden uitgevoerd maar waarvan de tickets door KLM, AIR FRANCE of Delta zijn uitgegeven.

KLM en AIR FRANCE introduceren een nieuwe, volledig gecombineerde tariefstructuur waarbij klanten kunnen kiezen uit Light-, Standard- en Flex-tarieven met elk een unieke reeks diensten en voorwaarden. Ook met deze drie nieuwe tarieven spaart u Blue Credits. Bovendien bepaalt u zelf of u bagage wilt meenemen en de mogelijkheid wilt hebben om uw vlucht te wijzigen of te annuleren. U blijft op deze vluchten dus gewoon Blue Credits sparen en kunt deze zoals voorheen bijvoorbeeld besteden aan extra bagage.

Bedrijven die aan het BlueBiz-programma deelnemen, profiteren ook van het Corporate Recognition programma van KLM en AIR FRANCE. Naast tal van andere diensten biedt dit zakelijke programma voorrangsdiensten aan reizigers die werkzaam zijn bij deze bedrijven. Het programma biedt tevens ondersteunende diensten tijdens het boeken. Zo heeft u met de ‘altijd aan boord’-service gegarandeerd een stoel aan boord (zelfs als de vlucht is volgeboekt) en kunt u kiezen voor gratis naamswijziging of de optie ‘boek nu, betaal later’. Deze diensten zijn nu beschikbaar in meer boekingsklassen. Ga naar BlueBiz.com voor een compleet overzicht van alle diensten en voorwaarden van het Corporate Recognition-programma.

Heeft u in de tussentijd nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Ontdek alle voordelen op BlueBiz.com"

Berichten

  • Jelle
    Jelle

    te maken door hun samenwerking met etihad?

  • Antoine
    Antoine

    @Jelle said:
    te maken door hun samenwerking met etihad?

    Ik neem aan dat dit de reden is, het zou me niet verbazen dat ze volledig uit Flying Blue verdwijnen.

  • Chris
    Chris

    @Antoine said:

    @Jelle said:
    te maken door hun samenwerking met etihad?

    Ik neem aan dat dit de reden is, het zou me niet verbazen dat ze volledig uit Flying Blue verdwijnen.

    das wel balen; gebruik AZ regelmatig. Nu dus niet meer of het moet op een KL/AF ticket zijn. maar ik ga dus geen AZ direct meer boeken.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!