Reeds geclaimde miles toch nog naar ander programma brengen?

Itachimaru
Itachimaru

Iemand enig idee of het mogelijk is om reeds geclaimde miles (bij turkish) toch nog naar een ander programma te brengen (Aegan?). Had ergens gelezen dat dit kon maar lijkt me niet te lukken...

Berichten

  • Antoine
    Antoine

    @Itachimaru said:
    Iemand enig idee of het mogelijk is om reeds geclaimde miles (bij turkish) toch nog naar een ander programma te brengen (Aegan?). Had ergens gelezen dat dit kon maar lijkt me niet te lukken...

    Normaal gezien kan dit niet.
    Ik heb wel gelezen dat je vroeger BA miles die je had gekregen in Avios, nog eens kon claimen bij AA, maar ik weet niet of dit echt zo is en of het nog kan

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Ja vrees het ook. Was inderdaad een oude post. Gaat gelukkig maar over 3000miles...

  • claenen
    claenen
    edited november 2016

    Vraag die hier mss iets of wat mee aansluit. Ik vlieg binnenkort naar India en er zijn 2 airlines uit verschillende maatschappijen. ik wil de laatste leg graag op een ander loyalty programma zetten. Kan dit?

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Natuurlijk. Verander gewoon FF nummer. Kan je meestal zelf online ergens doen.

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Of aan de boarding desk

  • Antoine
    Antoine

    @claenen said:
    Vraag die hier mss iets of wat mee aansluit. Ik vlieg binnenkort naar India en er zijn 2 airlines uit verschillende maatschappijen. ik wil de laatste leg graag op een ander loyalty programma zetten. Kan dit?

    JA, zou moeten lukken. ik zou dit niet online doen, maar aande desk elke keer. voor je de vlieger opstapt

  • doddel
    doddel

    Ik ben al 6 (!) maand bezig met Miles te claimen bij BA die ten onrechte bij AA zijn geplaatst. Was AA metal, maar mijn BA nummer stond op mijn boarding pass. Miles zijn een 3-tal maand geleden geschrapt bij AA, nog steeds niet gecrediteerd bij BA...

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!