Lijst: Wat en waar kun je met American express betalen vanuit België of Nederland

2»

• Christophe
    Christophe

In Nederland zijn er jumbo supermarkten waar ze amex aanvaarden.

• doddel
    doddel

voila, daar heb je de meest voor de hand liggende

als je meer risico wil nemen: beleggen via paypal ;-)

• daruda
    daruda

easytoys.be

• flrvt
    flrvt
    edited december 2016

MOD-EDIT: alle offtopic berichten over manufactured spending zijn verwijderd omdat ze niet passen in dit topic. Bovendien is het in strijd met de wetgeving.

Ik herinner nog even aan de openingspost:

@Antoine said:
    Ik stel voor om een lijst te maken van zaken die je met American express kan betalen (vanuit België of Nederland).
    Ik ben hier niet op zoek naar "trucjes" om manufactured spending te doen, maar naar:

• Winkels
    • Webwinkels
    • Dienstverleners
    • Andere (behalve hotels, restaurants, vliegtuigmaatschappijen ...)

waar Amex welkom is.

• LTW
    LTW

@flrvt said:
    Bovendien is het in strijd met de wetgeving.

Pardon? Geen idee op welke verwijderde posts dit betrekking zou moeten hebben, ik heb ze niet gelezen, maar als je dergelijke stelling poneert, dan graag ook onderbouw. Bedankt!

• flrvt
    flrvt

@LTW said:

@flrvt said:
    Bovendien is het in strijd met de wetgeving.

Pardon? Geen idee op welke verwijderde posts dit betrekking zou moeten hebben, ik heb ze niet gelezen, maar als je dergelijke stelling poneert, dan graag ook onderbouw. Bedankt!

Dat zal dan toch niet voor dit topic zijn. Zoals eerder aangegeven, gelieve ontopic te blijven.

• mgo72
    mgo72

Flor,

Met alle respect maar mijn antwoord was on-topic! Iedereen beslist zelf hoeveel hij per maand voorafbetaalt aan electriciteit. Als je inlogt bij ENI wordt je zelfs aangemoedigd om meer vooraf te betalen.

Dus nog eens:

www.eni.be aanvaard amex.

• LTW
    LTW

Dus maw een tip om ENI facturen te betalen met AMEX, al dan niet met een verhoogd voorschot, valt volgens een beheerder onder de noemer manufactured spending? Meer nog, dat zou zelfs strijdig zijn met de wetgeving?

FACEPALM

• flrvt
    flrvt

Een apart topic aangemaakt voor de discussie omtrent de legaliteit van manufactured spend.

Nogmaals, laat ons die discussie dan daar verder voeren en hier terugkeren naar de essentie van dit topic: plaatsen in BE/NL waar je met Amex kan betalen.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!