American Express ICC kaart

2»

Berichten

  • EK184
    EK184

    Via travel-dealz.de link. Had daar een artikel gelezen over de Gold kaart en 15.000points.
    Probeer gewoon U belgisch adres in te vullen. Enige waar je niet omkan is de duitse bankrekening denk ik.

    Nadien via een app ID controle gedaan om de aanvraag te finaliseren. Oh ja, vul als maandloon ongeveer 2500eur. Nergens anders documenten moeten uploaden.

  • vincentjanv
    vincentjanv

    @EK184 said:
    Nee enkel belgische id, en raar maar waar komt mijn 'member since' op de duitse kaart overeen met de belgische

    Ik wou ook eens de DE Worldcard aanvragen van M&M, maar moest toen ook voor zover ik het begreep mijn identiteit laten vaststellen door een officiële instantie hier in België. Heb jij zoiets gedaan?

  • EK184
    EK184

    @vincentjanv said:

    @EK184 said:
    Nee enkel belgische id, en raar maar waar komt mijn 'member since' op de duitse kaart overeen met de belgische

    Ik wou ook eens de DE Worldcard aanvragen van M&M, maar moest toen ook voor zover ik het begreep mijn identiteit laten vaststellen door een officiële instantie hier in België. Heb jij zoiets gedaan?

    Ja heb ik ook al gehad die kaart. Handig voor M&M. Papier toen laten tekenen door men bank.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    @EK184 said:
    Via travel-dealz.de link. Had daar een artikel gelezen over de Gold kaart en 15.000points.
    Probeer gewoon U belgisch adres in te vullen. Enige waar je niet omkan is de duitse bankrekening denk ik.

    Nadien via een app ID controle gedaan om de aanvraag te finaliseren. Oh ja, vul als maandloon ongeveer 2500eur. Nergens anders documenten moeten uploaden.

    Heb ik zo geprobeerd.

    Postcode omzeilt door een 0 toe te voegen.
    Dummy telefoonnummer dat voldoet aan Duits formaat.
    Maar Duitse bankrekening lijkt ook een hard constraint te zijn.

  • EK184
    EK184

    Net Turbo geactiveerd (1.5reward/eur) en werd gratis aangeboden. Normaal 15eur per jaar.

  • EK184
    EK184

    PM voor de Amex referral link.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!