Auto huren in Japan --> goedkope OTA?

2»

Berichten

  • Klingsor
    Klingsor
    edited december 2016

    Onderschat het Japanse openbaar vervoer vooral niet, en al zeker niet vanuit KIX, je houdt het echt niet voor mogelijk.
    Nara is trouwens vol bussen die continu loops rijden tussen alle bezienswaardigheden, alleen voor Horuyji moet je wellicht van bus veranderen, dat ligt even buiten de stad.

    Ook voor die bagage is er een oplossing.
    Elk Japans station (en grote winkel en attractie enz.) heeft voldoende bagagekastjes waar je voor een paar euro (een veelvoud van 100 JPY) je (grote) bagage de hele dag kan laten staan, ook voor meerdere dagen, hoeveel hangt er dan vanaf.

    Maar gelijk heb je om daar eens met de wagen te rijden, dat is zeker!

  • Chris
    Chris

    @Klingsor said:
    Nara is trouwens vol bussen die continu loops rijden tussen alle bezienswaardigheden, alleen voor Horuyji moet je wellicht van bus veranderen, dat ligt even buiten de stad.

    Ook voor die bagage is er een oplossing.

    Maar gelijk heb je om daar eens met de wagen te rijden, dat is zeker!

    Oké maar ik heb écht een mega volle planning die 2-3 dagen en ik denk dat met auto toch sneller gaat. Vooral: google maps en volgende plek. Bussen ed moet je toch zoeken vaak.

  • MaryD0w
    MaryD0w

    Ik ben benieuwd hoe je reis is geweest? Toevallig kwam ik je berichtje nu tegen, ik had voor volgend jaar eigenlijk een rondreis naar Japan geboekt, ik heb nog familie daar die ik wilde opzoeken. Helaas gaat dat nu door de Covid niet lukken dus stel ik de reis nog even uit. In plaats daarvan heb ik nu een trip gepland binnen Nederland en misschien ook België. We gaan dat met vijf man doen, helemaal van Noord Nederland tot Zuid Nederland. Voor wie het ook leuk lijkt, wij huren een busje hier https://www.leasytime.nl/busje-huren-amsterdam op aanraden van vrienden.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!