In 2017 ben ik terug M&M Senator tot eind 2018. Ik moet dus in 2017 of 2018 terug 100K status miles verdienen wil ik verlengen.
Ik ben die 'druk' een beetje beu, maar voor mij is fast lane, priority boarding, Star Alliance gold lounge access wel belangrijk omdat ik echt erg veel vlieg en vaak werk vanuit lounges.
Desondanks mijn veel-vliegen is 100K status mijlen echt niet simpel om bij elkaar te krijgen.
Dit jaar, dat ik toch als druk mocht bestempelen, ben ik 'slechts' aan 80K status miles geraakt. Maar had het jaar voordien wel 100K gehaald, dus mijn verlenging was sowieso al binnen.
Ben nu aan het overwegen om een Turkish M&S account te openen met deze 'strategie' voor 2017;
(Aegan is niet echt een optie voor mij, vlieg nooit met hen)
Wat geef ik op (en wil ik toch ook graag behouden)?
Geef ik nog iets anders op waar ik nog niet aan gedacht heb?
Thx
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
je kan bij M&S ook een status match requesten.
Je krijgt elite status dan voor 2j. Voorwaarde om te behouden:
=>
Elite card trial period will be valid for 4 months. As of start date of elite membership within 4 months trial period one international Turkish Airlines flight should be realised for extending your card validity date to 1 year, if 15.000 status miles accumulate at the end of the first year elite membership will extend 1 year more and the total validity date will be 2 years.
kijk even naar met wie je het snelst die nodige miles zult halen (M&B versus M&S), ze hebben behoorlijke verschillen in earning. Overall ga je meer miles verzamelen bij M&B met eenzelfde vlucht als bij M&S, maar er zijn verschillen Dus hangt vooral af van welke maatschappij en booking class je meestel mee vliegt
status match is idd de snelste route
Statusmatch binnen de alliantie?
status match ff naar skyteam en dan via skyteam terug naar M&S..
Ik ben met status match van M&B naar M&S gegaan