Hi all - Als ik de United Award search gebruik, zie ik vaak dat de gevonden awards echt zeer lage taksen hebben voor alle vluchten vanuit BRU.
Als ik via M&M de Award search gebruik is het verschil enorm, zo groot zelfs dat het precies interessanter is een economy ticket te kopen en dan gewoon met mijlen te upgraden naar Business of First.
Kan je op de een of andere manier M&M miles overhevelen naar Milage Plus van United en zo dan voordelig via United boeken voor vluchten ex-BRU?
De UA Award search is echt zeer handig, als ik zelf iets heb gevonden, kan ik dan gewoon bellen naar M&M om wat je hebt gevonden bij UA dan effectief via M&M te boeken?
thx
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Het overhevelen van miles tss MP en M&M is volgens mij niet mogelijk. Je kan eventueel je M&M miles gaan verkopen en MP miles kopen maar dat is wellicht niet interessant en tegen de regels van M&M.
Wanneer je saver awards hebt gevonden op UA zouden deze telefonisch boekbaar moeten zijn.